فروش 30 روزه NFT 88 درصد کمتر از 8 ماه پیش است، جستجوهای گوگل کاهش یافت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در پایان ژانویه 2022، فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) به 4.77 میلیارد دلار رسید و فروش NFT از آن زمان به بعد ماه به ماه کاهش یافته است. ماه گذشته، 549.82 میلیون دلار فروش NFT در ماه سپتامبر انجام شد که نشان می دهد فروش ماهانه NFT بیش از 88 درصد کمتر از ژانویه

کد خبر : 265290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
فروش 30 روزه NFT 88 درصد کمتر از 8 ماه پیش است، جستجوهای گوگل کاهش یافت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در پایان ژانویه 2022، فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) به 4.77 میلیارد دلار رسید و فروش NFT از آن زمان به بعد ماه به ماه کاهش یافته است. ماه گذشته، 549.82 میلیون دلار فروش NFT در ماه سپتامبر انجام شد که نشان می دهد فروش ماهانه NFT بیش از 88 درصد کمتر از ژانویه است. علاوه بر این، پس از اینکه عبارت جستجوی «NFT» در ژانویه گذشته به بالاترین امتیاز در Google Trends رسید، امتیاز 100 را به دست آورد، امتیاز هفته آخر سپتامبر 12 بود که از نظر علاقه نیز 88 درصد کمتر است.

حجم معاملات NFT و پرس و جوهای جستجو اسلاید — فروش و بهره 88% کاهش یافت

فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) در پایان سال 2021 و در اولین ماه سال 2022 بسیار محبوب بود. در واقع، از نظر داده های Google Trends (GT)، عبارت “NFT” در سرتاسر جهان بالاترین امتیاز را در یک پرس و جو به دست آورد. می توانید در پایگاه داده GT که 100 است.

فروش 30 روزه NFT 88 درصد کمتر از 8 ماه پیش است، جستجوهای Google کاهش یافت
داده‌های جستجوی Google Trends (GT) برای عبارت «NFT».

در واقع، این اولین باری بود که عبارت جستجو بر اساس پایگاه داده GT از این منطقه استفاده می کرد، اما امروز این امتیاز با نمره 12 در طول هفته 25 سپتامبر تا 1 اکتبر 2022، 88 درصد کمتر است. امروز، چین رتبه اول را دارد. فعال ترین منطقه بر اساس معیارهای GT و پس از این کشور هنگ کنگ، سنگاپور، نیجریه و تایوان قرار دارند.

داده‌های جستجوی Google Trends (GT) برای عبارت «NFT».

فروش از ژانویه نیز کاهش یافته است، زیرا سوابق نشان می دهد که فروش NFT کمی بالاتر از مرز نیم میلیارد یا تقریباً 549.82 میلیون دلار بوده است. این رقم تقریباً 88.49 درصد کمتر از 4.77 میلیارد دلار فروش NFT است که هشت ماه پیش ثبت شده بود.

ماه می آخرین ماهی بود که فروش NFT بالاتر از مرز 1 میلیارد دلار بود و در آن ماه 3.18 میلیارد دلار فروش NFT ثبت شد. ماه بعد کاهش قابل توجهی داشت و به 879 میلیون دلار رسید و در ماه جولای، فروش NFT 682 میلیون دلار بود. فروش اوت پس از ثبت 633 میلیون دلار فروش NFT در آن ماه کاهش یافت و فروش سپتامبر 13.27 درصد کمتر شد.

تا کنون، هفته اول اکتبر 2022 105.22 میلیون دلار فروش NFT از طریق 191175 خریدار منحصر به فرد داشته است. معیارهای 30 روزه نشان می دهد که برترین مجموعه NFT از نظر فروش، Bored Ape Yacht Club (BAYC) بوده است، زیرا این مجموعه در ماه گذشته 30,964,305 دلار فروش داشته است.

با این حال، این 37.49 درصد کمتر از فروش BAYC در ماه قبل است. آمار جمع آوری شده توسط cryptoslam.io نشان می دهد که پروژه QQL Mint Pass در این ماه 27.80 میلیون دلار فروش داشته است و Cryptopunks 23.49 میلیون دلار فروش داشته است.

فروش 30 روزه NFT 88 درصد کمتر از 8 ماه پیش است، جستجوهای Google کاهش یافت
پنج فروش برتر NFT در 30 روز گذشته. سه تا از پنج میمون Bored و دو NFT از مجموعه Otherdeed بودند.

پروژه NFT هنر مولد با آثار هنری تایلر هابز و قاصدک ویست مانه، مجموعه جدیدی است که هیچ اطلاعاتی از بازار قبلی ندارد، اما فروش 23.49 میلیون دلاری Cryptopunks در NFT 12.27 درصد بیشتر از 30 روز قبل است.

چهار پروژه خاص در ماه گذشته در مقایسه با داده‌های فروش NFT در ماه گذشته که به ترتیب شامل Renga، Gods Unchained، Ethereum Name Service (ENS) و NFL All Day می‌شوند، سود سه رقمی داشتند. در طول ماه گذشته، بیشتر حجم فروش از بلاک چین اتریوم به دست آمد زیرا 345,633,653 دلار فروش داشت.

فروش 30 روزه NFT 88 درصد کمتر از 8 ماه پیش است، جستجوهای Google کاهش یافت
ده مجموعه برتر از نظر آمار فروش 30 روزه طبق cryptoslam.io.

پس از فروش اتریوم 114.32 میلیون دلار Solana، 20.61 میلیون دلار Flow و 18.95 میلیون دلار از فروش Immutable X NFT قرار گرفتند. در حالی که فروش NFT مبتنی بر اتریوم غالب بود، آمار ماه به ماه نشان می دهد که فروش ETH 21.26٪ کاهش یافته است. معیارهای 30 روزه نشان می دهد که فروش NFT مبتنی بر Solana 109.23٪ و فروش Flow NFT 40.58٪ افزایش یافته است. فروش NFT که از شبکه Immutable X ناشی می شود، نسبت به ماه قبل حدود 125.30 درصد افزایش داشته است.

تصادفاً، پنج NFT برتر فروخته شده در طول 30 روز گذشته از مجموعه‌های NFT مرتبط Labs Yuga مانند Bored Ape Yacht Club و Otherdeeds سرچشمه می‌گیرند. گران ترین NFT فروخته شده در 30 روز گذشته Bored Ape #8585 به قیمت 1.03 میلیون دلار و دومین NFT گران قیمت فروخته شده Bored Ape #441 بود که 19 روز پیش به قیمت 350991 دلار فروخته شد.

برچسب ها در این داستان

آمار 1 ماه، 30 روز، 8 ماه، BAYC، Bored Ape Yacht Club، Bored Apes، cryptopunks، cryptoslam.io، dappradar، ETH، Ethereum، Flow، Immutable X، علاقه، فروش ژانویه، فروش NFT، حجم فروش NFT، NFT عبارت های جستجو، NFT، Otherdeed، QQL Mint Pass، عبارت های جستجو، فروش سپتامبر، Solana، آمار، آزمایشگاه یوگا

نظر شما در مورد کاهش 88 درصدی فروش ماهانه NFT نسبت به فروش ثبت شده در ژانویه گذشته چیست؟ نظر شما در مورد اقدام فروش NFT در 30 روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Google Trends، Cryptoslam.io،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.