فروش خرده‌فروشی آلمان 2.4 درصد پیش از نرخ تورم کاهش یافت

[ad_1] در تقویم اقتصادی اروپا روز شلوغی است. پیش از زنگ افتتاح اروپا، شاخص های اقتصادی آلمان روز را آغاز کردند. اعداد خرده فروشی آلمان در کانون توجه بودند. بر اساس گزارش Destatis، خرده‌فروشی آلمان در ماه مارس 2.4 درصد کاهش یافت و پس از کاهش 1.3 درصدی در ماه فوریه. اقتصاددانان رشد 0.4 درصدی

کد خبر : 353920
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
فروش خرده‌فروشی آلمان 2.4 درصد پیش از نرخ تورم کاهش یافت

[ad_1]

در تقویم اقتصادی اروپا روز شلوغی است. پیش از زنگ افتتاح اروپا، شاخص های اقتصادی آلمان روز را آغاز کردند. اعداد خرده فروشی آلمان در کانون توجه بودند.

بر اساس گزارش Destatis، خرده‌فروشی آلمان در ماه مارس 2.4 درصد کاهش یافت و پس از کاهش 1.3 درصدی در ماه فوریه. اقتصاددانان رشد 0.4 درصدی را پیش بینی کردند. فروش خرده‌فروشی نسبت به سال گذشته 8.6 درصد کاهش داشته است.

پس از اعداد ناامیدکننده تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول آلمان، ارقام مصرف امروز احتمالاً امید به اجتناب آلمان از رکود فنی را زیر سوال می برد.

اقدام قیمت EUR/USD برای خرده فروشی آلمان

قبل از ارقام خرده فروشی آلمان، EUR/USD به پایین ترین سطح اولیه 1.09674 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح قبل از آمار 1.09946 دلار رسید.

با این حال، در پاسخ به کاهش غیرمنتظره خرده فروشی، EUR/USD از پایین ترین سطح پس از آمار 1.09832 دلار به بالاترین سطح 1.09903 دلار رسید.

امروز صبح، EUR/USD با 0.10 درصد افزایش به 1.09885 دلار رسید.

020523 EURUSD نمودار ساعتی

بعدی

اواخر امروز صبح، اعداد PMI بخش تولید برای ایتالیا و اسپانیا و PMI نهایی برای فرانسه، آلمان و منطقه یورو احتمالاً توجه بیشتری را به خود جلب خواهند کرد. ما انتظار داریم که شاخص‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی ایتالیا و منطقه یورو تأثیر بیشتری داشته باشند، با فرض اینکه هیچ بازنگری اساسی در PMI فرانسه و آلمان صورت نگیرد.

فراتر از PMI های اصلی، تورم قیمت ورودی و خروجی و رشد دستمزد تاثیر خواهد گذاشت.

با این حال، در حالی که PMI های بخش تولید مورد توجه قرار خواهند گرفت، ارقام اولیه تورم منطقه یورو احتمالاً بیشترین تأثیر را بر بانک مرکزی اروپا خواهد داشت. اعداد ثابت تورم باعث افزایش شرط بندی برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در روز پنجشنبه خواهد شد. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که تورم مرکزی منطقه یورو در سطح 5.7 درصد ثابت بماند.

با یک تقویم اقتصادی شلوغ، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای بانک مرکزی اروپا را نیز رصد کنند. آندریا انریا، عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا امروز در تقویم حضور دارد. با این حال، سرمایه گذاران باید رسانه ها را برای نظرات بانک مرکزی اروپا دنبال کنند.

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. گشایش های شغلی JOLTs ایالات متحده و سفارشات کارخانه در کانون توجه قرار خواهند گرفت. پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، انتظار داریم حساسیت بیشتری نسبت به آمارهای بازار کار افزایش یابد.

اقتصاددانان پیش بینی می کنند فرصت های شغلی از 9.913 میلیون به 9.683 میلیون کاهش یابد. در حالی که رقم سرفصل تاثیر می گذارد، نرخ ترک نیز باید در نظر گرفته شود. کاهش شدید نرخ ترک کار نشانه بدتر شدن شرایط بازار کار است.

به غیر از تقویم اقتصادی، درآمد شرکت های ایالات متحده نیز بر احساسات ریسک بازار تأثیر خواهد گذاشت. نام‌های بزرگ در تقویم درآمد ایالات متحده عبارتند از Pfizer Inc. (PFE)، Starbucks Corp. (SBUX) و Ford Motor Co (F).

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.