فروش خانه های جدید آمریکا در ماه اکتبر به طور غیرمنتظره ای افزایش یافت

واشنگتن (رویترز) – فروش خانه های جدید برای یک خانواده در ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه اکتبر افزایش یافت و از افزایش نرخ وام مسکن و قیمت مسکن که به شدت مقرون به صرفه بودن را کاهش داده اند، جهش کرد. وزارت بازرگانی روز چهارشنبه اعلام کرد، فروش خانه های جدید با

کد خبر : 284778
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
فروش خانه های جدید آمریکا در ماه اکتبر به طور غیرمنتظره ای افزایش یافت


واشنگتن (رویترز) – فروش خانه های جدید برای یک خانواده در ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه اکتبر افزایش یافت و از افزایش نرخ وام مسکن و قیمت مسکن که به شدت مقرون به صرفه بودن را کاهش داده اند، جهش کرد.

وزارت بازرگانی روز چهارشنبه اعلام کرد، فروش خانه های جدید با 7.5 درصد افزایش به نرخ سالانه 632000 واحدی در ماه گذشته رسید. سرعت فروش در ماه سپتامبر از 603000 دستگاه که قبلا گزارش شده بود به 588000 دستگاه کاهش یافت.

فروش در شمال شرقی 45.7 درصد و در جنوب پرجمعیت 16.0 درصد افزایش یافت. اما در غرب میانه 34.2 درصد و در غرب 0.8 درصد سقوط کردند.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده بودند که فروش خانه‌های جدید که حدود 10 درصد از فروش خانه در ایالات متحده را تشکیل می‌دهد، در ماه اکتبر به 570000 واحد کاهش می‌یابد. فروش خانه های نوساز به صورت ماه به ماه متغیر است. فروش در ماه اکتبر نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.8 درصد کاهش یافت.

بازار مسکن تحت تاثیر افزایش شدید نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفته است که هدف آن مهار تورم بالا از طریق کاهش تقاضا در اقتصاد است. داده های آژانس مالی وام مسکن فردی مک نشان داد که نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله در اکتبر برای اولین بار از سال 2002 به 7 درصد رسید. این نرخ در هفته اخیر به طور متوسط ​​6.61 درصد بوده است.

هفته گذشته، گزارش‌ها نشان داد، فروش خانه‌های دارای مالکیت قبلی در ماه اکتبر نهمین کاهش ماهانه متوالی خود را ثبت کرد، در حالی که ساخت خانه‌های تک‌خانواری و مجوزها برای ساخت و ساز در آینده به پایین‌ترین سطح از ماه می 2020 کاهش یافت.

میانگین قیمت خانه جدید در ماه اکتبر 493000 دلار بود که 15.4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. در پایان ماه گذشته 470000 خانه جدید در بازار وجود داشت که این رقم در سپتامبر 463000 واحد بود. خانه های در حال ساخت 63.4 درصد از موجودی را تشکیل می دهند و خانه های هنوز ساخته نشده 23.6 درصد را تشکیل می دهند.

خانه های تکمیل شده 13 درصد از موجودی را تشکیل می دهند که بسیار کمتر از میانگین بلندمدت 27 درصدی است. با سرعت فروش اکتبر، 8.9 ماه طول می کشد تا عرضه خانه ها در بازار تسویه شود که نسبت به 9.4 ماه در سپتامبر کاهش یافته است.

(گزارش توسط لوسیا موتیکانی؛ ویرایش توسط پل سیمائو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.