فروش خارجی F9 در هفته افتتاحیه احتمالا رقمی هنگفت و نویدبخش خواهد بود

طبق گزارشی که وب سایت Variety ساعاتی قبل کار کرد، فروش خارجی F9 در هفته افتتاحیه رقمی هنگفت و نویدبخش خواهد بود. استودیوهای هالیوودی معمولا فیلم‌های خود را نخست در کشورهای خارجی اکران کرده و سپس در ایالات متحده آمریکا روی پرده نقره‌ای می‌برند. این موضوع برای Fast and Furious 9 یا F9 هم صادق

کد خبر : 57632
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
فروش خارجی F9 در هفته افتتاحیه احتمالا رقمی هنگفت و نویدبخش خواهد بود


طبق گزارشی که وب سایت Variety ساعاتی قبل کار کرد، فروش خارجی F9 در هفته افتتاحیه رقمی هنگفت و نویدبخش خواهد بود.

استودیوهای هالیوودی معمولا فیلم‌های خود را نخست در کشورهای خارجی اکران کرده و سپس در ایالات متحده آمریکا روی پرده نقره‌ای می‌برند. این موضوع برای Fast and Furious 9 یا F9 هم صادق است. جدیدترین محصول یونیورسال پیکچرز هم اکنون در ۸ کشور در حال پخش شده و طی روزهای آتی علاقه‌مندان آمریکایی هم می‌توانند پای تماشای آن بنشینند. البته فیلم مزبور به صورت خصوصی برای گروهی از منتقدان آمریکایی به نمایش درآمده تا بتوانند نقدهای خود را نوشته و در وب سایت‌های مختلف منتشر کنند. بد نیست بدانید جدیدترین فیلم سریع و خشن قرار بود سال گذشته میلادی اکران شود اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث تاخیرش شد.

F9 اولین فیلم مهمی نیست که در دوران کرونایی روی پرده نقره‌ای رفته است. پیش از این، علاقه‌مندان به سینما شاهد اکران آثاری از جمله Tom & Jerry ،Mortal Kombat ،Raya and the Last Dragon و Tenet بوده‌اند. فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) با ثبت فروش ۳۶۴ میلیون دلاری رکورددار باکس آفیس در دوران کرونایی بود تا اینکه Godzilla vs. Kong از راه رسید و پادشاه جدید لقب گرفت. فیلم مشترک لجندری پیکچرز و وارنر نه تنها بالاترین فروش را در دوران کرونا داشته، بلکه بهترین عملکرد را در هفته افتتاحیه به ثبت رسانده است. اینطور که به نظر می‌رسد، چهارمین فیلم مانسترورس طی روزهای آینده رتبه اول بهترین عملکرد مالی در دوران کرونا را از دست می‌دهد.

با توجه به گزارشی که در وب سایت Variety منتشر شده، فروش خارجی F9 در هفته افتتاحیه رقمی هنگفت و نویدبخش خواهد بود. در صورتی که شرایط مطابق انتظار پیش برود، این فیلم اکشن در نخستین هفته اکران فروشی بالغ بر ۱۶۰ میلیون دلار را به ثبت می‌رساند که از این مقدار، ۱۰۵ میلیون دلارش به سینماهای چین تعلق دارد. قسمت قبلی سریع و خشن، یعنی The Fate of the Furious سال ۲۰۱۷ اکران شده و ۵۳۹ میلیون دلار در هفته نخست فروخت. البته مقایسه این دو فیلم به هیچ وجه منطقی و درست نیست؛ زیرا در شرایط متفاوتی روی پرده نقره‌ای رفته‌اند. برای مقایسه دقیق‌تر، می‌توان به سراغ Godzilla vs. Kong رفت که در دوران کرونایی اکران شد و در هفته نخست، ۱۲۱ میلیون دلار فروخت. در ضمن، F9 هفته اول تنها در هشت کشور پخش می‌شود، در حالی که گودزیلا علیه کونگ هفته اول در ۳۸ کشور قابل‌تماشا بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.