فروش جهش فصلی در سال انتخابات اکتبر به دلار آمریکا: BofA توسط Investing.com

Investing.com — بانک آمریکا روز جمعه در یادداشتی اعلام کرد که سرمایه گذاران باید فروش دلار آمریکا را در طی یک جهش احتمالی در اکتبر امسال، تحت تاثیر الگوهای فصلی تاریخی و شاخص های فنی فعلی در نظر بگیرند. به گفته BofA، در حالی که ممکن است یک صعود اولیه در دلار وجود داشته باشد،

کد خبر : 501879
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
فروش جهش فصلی در سال انتخابات اکتبر به دلار آمریکا: BofA توسط Investing.com


Investing.com — بانک آمریکا روز جمعه در یادداشتی اعلام کرد که سرمایه گذاران باید فروش دلار آمریکا را در طی یک جهش احتمالی در اکتبر امسال، تحت تاثیر الگوهای فصلی تاریخی و شاخص های فنی فعلی در نظر بگیرند.

به گفته BofA، در حالی که ممکن است یک صعود اولیه در دلار وجود داشته باشد، روند گسترده تر نشان دهنده چشم انداز نزولی برای این ارز است.

تحلیلگران به یک الگوی مثلث نزولی در (DXY) اشاره می‌کنند که نشان‌دهنده کاهش احتمالی تا حدود 98.98 و احتمالاً تا اواسط دهه 96 است.

با این حال، آنها پیش‌بینی می‌کنند که یک تجمع موقت «بازگشت فوری»، مشابه رویدادهای قبلی در دسامبر 2023، ژوئیه 2023 و فوریه 2023 باشد.

این رالی، در صورت تحقق، انتظار می‌رود که اصلاحی باشد و ممکن است سطوح حمایت قبلی را که اکنون به عنوان مقاومت در اواسط 102 عمل می‌کند، آزمایش کند.

BofA خاطرنشان می کند: «مگر اینکه نمودار روزانه یک پایین فنی را تشکیل دهد، تعصب ما این است که یک جهش فصلی در سال انتخابات اکتبر را در DXY برای نزولی YE24 بفروشیم.»

در این یادداشت تاکید شده است که شاخص‌های فنی و نوسان‌گرها از موضع نزولی دلار حمایت می‌کنند، و نشان می‌دهد که هر گونه افزایش در ماه اکتبر باید به‌عنوان فرصتی برای فروش تلقی شود تا سیگنالی از قدرت بلندمدت.

این توصیه بر اساس دیدگاه گسترده تر BofA از بازار FX، از جمله انتظارات فنی آنها برای ارزهای مختلف است.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل گسترده‌تر BofA شامل موضع محتاطانه‌ای در مورد طلا می‌شود، و توصیه می‌کند که به دلیل موقعیت و حرکت کشیده آن را تعقیب نکنید، در حالی که نشان‌دهنده صعود احتمالی در نقره است.

برای یورو، چشم انداز مثبت باقی می ماند، در حالی که انتظار می رود پوند با وجود روند صعودی با اصلاحاتی روبرو شود. جفت ارز و سایر جفت ارزها نیز برای حرکت هایی که با چشم انداز نزولی دلار BofA همسو هستند، در موقعیت قرار دارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.