فروش توکن جمهوری آفریقای مرکزی برای شروع آهسته – 1.26 میلیون دلار در کمتر از 5 روز جمع آوری شد – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] به نظر می رسد فروش توکن جمهوری آفریقای مرکزی پس از فروخته شدن کمتر از 13 میلیون سکه از 210 میلیون سکه سانگو از زمان شروع فروش در 25 جولای، به کندی شروع شده است. این کشور ادعا کرده است که تصمیم خود برای پذیرش بیت کوین مورد تحسین قرار گرفته است. از «دیگر

کد خبر : 235159
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
فروش توکن جمهوری آفریقای مرکزی برای شروع آهسته – 1.26 میلیون دلار در کمتر از 5 روز جمع آوری شد – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

به نظر می رسد فروش توکن جمهوری آفریقای مرکزی پس از فروخته شدن کمتر از 13 میلیون سکه از 210 میلیون سکه سانگو از زمان شروع فروش در 25 جولای، به کندی شروع شده است. این کشور ادعا کرده است که تصمیم خود برای پذیرش بیت کوین مورد تحسین قرار گرفته است. از «دیگر کشورهای آفریقایی در حال بررسی احتمالات اتخاذ یک سیستم مشابه».

فقط بیش از 1.2 میلیون دلار از آغاز فروش توکن جمع آوری شده است

طبق گزارش ها، فروش توکن رمزنگاری Sango جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) که در 25 جولای آغاز شد، به آرامی آغاز شده و تا به امروز کمتر از 13 میلیون سکه فروخته شده است. وب سایتی که فروش توکن را ردیابی می کند نشان داده است که قیمت فروش اولیه 0.10 دلار برای هر سکه تعیین شده است، این بدان معناست که CAR اکنون تقریباً 1.26 میلیون دلار از زمان شروع فروش جمع آوری کرده است.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند سهم خود را از 210 میلیون سکه سانگو به دست آورند، باید حداقل 500 دلار بخرند. خریداران احتمالی می توانند با استفاده از BTC یا ETH پرداخت کنند.

در حالی که جزئیات مربوط به فروش سکه و همچنین فناوری مورد استفاده برای لنگر انداختن توکن کریپتو مبهم باقی مانده است، بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط تیمی که پروژه را تبلیغ می کند، به نظر می رسد که به این نگرانی ها و سایر نگرانی ها رسیدگی کند. در این بیانیه، تیم CAR با رسیدگی به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه سکه Sango توسط بیت‌کوین پشتیبانی می‌شود، شروع می‌کند. تیم CAR گفت:

SANGO، سکه زنجیره جانبی Sango، به صورت جزئی توسط بیت کوین پشتیبانی خواهد شد، که به عبارت ساده به این معنی است که خزانه داری جمهوری آفریقای مرکزی از یک صندوق ذخیره بیت کوین تشکیل خواهد شد.

بنابراین، پشتیبانی از بیت کوین به این معنی است که «سانگو می‌تواند با بیت‌کوین پیچیده (s-BTC) در اکوسیستم سانگو کار کند.»

سانگو در برابر خطر کاهش چسبندگی مصون است

به گفته رهبری CAR، بیت کوین یک “راه حل بهینه برای ذخیره دیجیتال ارزش است که به شهروندان اجازه می دهد پول و ارز را دموکراتیک کنند.” در بیانیه مطبوعاتی همچنین آمده است: «مزایای آن شامل تمرکززدایی جزئی و عدم وجود خطرات مربوط به De-pegs، متمایز کردن SANGO از استیبل کوین‌ها و CBDCها و اطمینان از غلبه بر مشکلات پولی فعلی است.»

در بیانیه مطبوعاتی، تیم Sango اذعان می‌کند که در حالی که CAR به دلیل تصمیم خود برای تبدیل بیت‌کوین به ارز قانونی با واکنش‌های شدید مواجه شده است. با این حال، در بیانیه مطبوعاتی، تیم مدعی شد که این حرکت توجه چهره‌های پیشرو در صنعت کریپتو مانند Changpeng Zhao و Michael Saylor را به خود جلب کرده است.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است که CAR توسط “دیگر کشورهای آفریقایی که در حال بررسی احتمالات اتخاذ یک سیستم مشابه هستند” ستایش شده است. اما در این بیانیه اسامی کشورهای مذکور فاش نشده است.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

برچسب ها در این داستان

قانون بیت کوین، صندوق ذخیره بیت کوین، بیت کوین، بیت کوین ماشین، CBDC، چانگپنگ ژائو، عدم تمرکز، ETH، بیت کوین مایکل سایلور، سکه سانگو، جمهوری آفریقای مرکزی

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.