فروش بیش از حد به نظر می رسد، بازار انرژی فشرده از بازگشت مجدد حمایت می کند

[ad_1] چشم انداز قیمت نفت: اندکی صعودی روغن قیمت ترس از رکود را کاهش داده و به پایین ترین سطح خود در نزدیک به یک ماه گذشته رسیده است، اما به نظر می رسد که فروش بیش از حد انجام شود. علیرغم افت شدید هفته گذشته، بازارهای انرژی محدود، در بحبوحه عدم تعادل ساختاری عرضه

کد خبر : 218176
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
فروش بیش از حد به نظر می رسد، بازار انرژی فشرده از بازگشت مجدد حمایت می کند

[ad_1]

چشم انداز قیمت نفت: اندکی صعودی

  • روغن قیمت ترس از رکود را کاهش داده و به پایین ترین سطح خود در نزدیک به یک ماه گذشته رسیده است، اما به نظر می رسد که فروش بیش از حد انجام شود.
  • علیرغم افت شدید هفته گذشته، بازارهای انرژی محدود، در بحبوحه عدم تعادل ساختاری عرضه و تقاضا، زمینه سازنده ای را برای WTI و برنت ایجاد کرده است.
  • از نظر تحلیل تکنیکال، WTI بالاتر از یک خط روند افزایشی عمده قرار دارد که از پایین‌ترین سطح دسامبر 2021 ادامه دارد. اگر این حمایت پابرجا باشد، قیمت ها می توانند در کوتاه مدت مجدداً بازگردند

بیشترین خوانده شده:تنظیمات اقدام قیمت ین ژاپن – USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY، AUD/JPY

پس از یک عملکرد قوی در اوایل این ماه، قیمت نفت فروخته شد با خشونت این هفتهسقوط شدید همراه با دارایی های ریسک از جمله سهام. در آستانه پایان هفته طولانی ایالات متحده (تعطیلات ژوئن در روز دوشنبه)، شاخص وست تگزاس اینترمدیت (WTI) بیش از 10 درصد کاهش یافت و به 107.7 دلار در هر بشکه در کل هفته رسید که پایین ترین سطح آن در نزدیک به یک ماه گذشته است. تحت تاثیر ترس از رکود قرار گرفته است. S&P 500 به نوبه خود در مسیر رسیدن به آن قرار داشت از دست دادن در باره 5% در مدت مشابه، هر چند فشار نزولی روز جمعه برای شاخص ارزش کاهش یافت.

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای نگران هستند که چرخه پیاده روی تهاجمی فدرال رزرو با هدف مهار تورم، که با سریع ترین سرعت از سال 1981 در حال اجرا است، اقتصاد ایالات متحده را به یک فرود سخت سوق خواهد داد، سناریویی که می تواند به طور قابل توجهی تقاضا برای کالاها را تضعیف کند.

این گذشته چهارشنبه، فدرال رزرو میزان استقراض را افزایش داد هزینه های سه چهارم یک درصد به 1.50-1.75٪ و سیگنال که در سال جاری 150 امتیاز پایه دیگر انقباض را ارائه خواهد کرد، حرکتی که نرخ وجوه فدرال را بالاتر از نرخ خنثی و به قلمرو محدودکننده خواهد برد. سیاست پولی محدود کننده در زمان کند شدن فعالیت تبدیل خواهد شد بیشتر بکشید تولید ناخالص داخلی (GDP)، افزایش احتمال رکود در بزرگترین اقتصاد جهان

با وجود افزایش بادهای مخالف رشد، نفت حفظ می کند چشم انداز سازنده. به عنوان مثال، حتی اگر مصرف انرژی به دلیل کاهش تقاضا سرد شود، بازارهای بسیار فشرده و کمبودهای ساختاری باید جلوی نزولی را بگیرد.

چین با تمرکز بر سایر کاتالیزورها، احتمالاً افزایش واردات نفت خام در نیمه دوم سال با بهبود تحرک پس از قرنطینه های اخیر ناشی از COVID-19. علاوه بر این، صادرات نفت روسیه احتمالاً در پی تحریم تدریجی اتحادیه اروپا کاهش می‌یابد که باعث تشدید عدم تعادل عرضه و تقاضا در سراسر جهان می‌شود. درست است که دولت رئیس جمهور پوتین ممکن است تغییر مسیر دهد انرژی جریان دارد به کشورهای دوست مانند هند و چین، اما محدودیت های لجستیکی به این معنی است که برخی از بشکه ها حداقل در یک افق کوتاه مدت برای همیشه جابجا خواهند شد.

به دلایلی که در بالا ذکر شد، ضعف نفتی که در روزهای اخیر دیده شده ممکن است موقتی و موقتی باشد بیش از حد، پیشنهاد می کند زمانی که ترس شدید از بین رفت و معامله گران انتظارات میان مدت خود را مجدداً تنظیم کردند، ممکن است یک بازگشت کوتاه مدت وجود داشته باشد.

آنالیز فنی نفت

پس از فروش وحشیانه این هفته، نفت (WTI Futures) اندکی بالاتر از یک خط روند افزایشی اصلی که از پایین‌ترین سطح دسامبر 2021 ادامه داشت، در نوسان است و اکنون از منطقه 106.50 دلار عبور کرده است. در صورت آزمایش، این خط، که قیمت‌ها را از اواخر سال گذشته به طور بی‌عیب و نقصی افزایش داده است، ممکن است به عنوان پشتیبان قوی عمل کند و راه را برای بازگشت فنی در کوتاه‌مدت از آن سطوح هموار کند. اگر سناریوی معکوس صعودی در روزهای آینده اجرا شود، مقاومت اولیه حول میانگین متحرک ساده 50 روزه و به دنبال آن منطقه 112.00 دلار ظاهر می شود. با قدرت بیشتر، تمرکز به 116.50 دلار تغییر می کند.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان کنترل بازار را حفظ کنند و WTI در نهایت به صورت قاطع به زیر 106.50 دلار برسد، می‌توانیم شاهد عقب نشینی به سمت 104.50 دلار باشیم، یعنی اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی رالی دسامبر 2021/مارس 2022. در صورت شکسته شدن این کف، فعالیت فروش می تواند تشدید شود و منطقه 96.50 دلاری، یعنی اصلاح فیب 50 درصدی حرکتی که قبلا مورد بحث قرار گرفت، آشکار شود.

نمودار روزانه نفت خام

پیش‌بینی قیمت نفت: فروش بیش از حد به نظر می‌رسد، بازار ضعیف انرژی از جهش حمایت می‌کند

نمودار نفت WTI با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.