فروشندگان کابل بیلی از سوی BoE را نادیده می‌گیرند و به 1.2600 نزدیک می‌شوند، زیرا سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو

[ad_1] اشتراک گذاری: GBP/USD همچنان در پایین ترین سطح در یک دو هفته گذشته تحت فشار قرار دارد و حمایت از پنج هفته گذشته افزایش یافته است. بیلی BoE از تعصب جنگ‌طلب دفاع می‌کند، مشکلات رکودی بریتانیا را رام می‌کند، اما پوند استرلینگ نزولی می‌ماند. سیگنال‌های نسبتا قوی‌تر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

کد خبر : 368058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
فروشندگان کابل بیلی از سوی BoE را نادیده می‌گیرند و به 1.2600 نزدیک می‌شوند، زیرا سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • GBP/USD همچنان در پایین ترین سطح در یک دو هفته گذشته تحت فشار قرار دارد و حمایت از پنج هفته گذشته افزایش یافته است.
  • بیلی BoE از تعصب جنگ‌طلب دفاع می‌کند، مشکلات رکودی بریتانیا را رام می‌کند، اما پوند استرلینگ نزولی می‌ماند.
  • سیگنال‌های نسبتا قوی‌تر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نسبت به BoE، داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده بر قیمت‌های جفت تاثیر می‌گذارد.
  • سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، داده های سطح دوم ایالات متحده به دنبال مسیرهای روشن هستند.

GBP/USD به پایین ترین سطح 15 روزه خود در حول و حوش 1.2620 رسید که در آستانه معاملات باز لندن در روز پنجشنبه است. در انجام این کار، معامله گران جفت کابل واکنش اندکی به اظهارات اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE) نشان می دهند تا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو).

دلیل ترجیح بیشتر سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو به عنوان کاتالیزور کلیدی می تواند به شرایط اقتصادی نسبتا قوی تر در بریتانیا نسبت به ایالات متحده مرتبط باشد. علاوه بر این، نتیجه مثبت آزمون استرس بانکی ایالات متحده نیز بر قدرت دلار آمریکا تأکید دارد.

با این حال، اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BoE) آمادگی خود را برای انجام هر کاری که برای رسیدن به هدف تورم ضروری است، نشان داد. این سیاستگذار همچنین گفت: «داده‌ها نشانه‌های واضحی از تداوم تورم را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده افزایش بیشتر نرخ‌ها از سوی «بانوی پیر» است که به طور غیررسمی BoE نامیده می‌شود.

از سوی دیگر، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) گفت: “ما معتقدیم محدودیت های بیشتری در راه است که ناشی از بازار کار است.” این سیاستگذار همچنین رکود اقتصادی را محتمل ترین مورد رد کرد.

در جاهای دیگر، تمرین «آزمایش استرس» فدرال رزرو نشان داد وام دهندگان، از جمله جی پی مورگان چیس، بانک آمریکا، سیتی گروپ، ولز فارگو، مورگان استنلی و گلدمن ساکس، سرمایه کافی برای مقابله با رکود شدید اقتصادی دارند و راه را برای بازپرداخت سهام برای آنها هموار می کند. و سود سهام،” رویترز گزارش داد.

لازم به ذکر است که سرفصل های متفاوت در مورد روابط ایالات متحده و چین به عنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده که جانت یلن “امیدوار است” به چین برای برقراری مجدد تماس ها سفر کند، اما همچنین نشان دهنده آمادگی برای انجام اقداماتی برای حفاظت از منافع امنیت ملی حتی با هزینه های اقتصادی است. دلار آمریکا و از طریق چالش‌هایی که برای احساسات ایجاد می‌شود، بر دلار دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد.

در میان این نمایشنامه‌ها، S&P500 Futures پس از صعود در دو روز گذشته، فاقد جهت‌گیری روشن است. علاوه بر این، بازده اوراق قرضه خزانه داری 10 ساله و دو ساله ایالات متحده، زیان روز قبل را در حدود 3.48 درصد و حداکثر 4.75 درصد تثبیت می کند.

با نگاهی به آینده، سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو و نسخه تجدید نظر شده تولید ناخالص داخلی ایالات متحده (GDP) برای سه ماهه اول (سه ماهه اول) 2023، و همچنین داده های سطح دوم اشتغال و فعالیت ایالات متحده، برای مشاهده مسیرهای روشن مهم خواهد بود. .

تحلیل تکنیکال

بسته شدن روزانه فراتر از خط حمایت در حال افزایش پنج هفته‌ای، در حدود 1.2620، و همچنین شکست واضح نزولی رقم دور 1.2600 برای خرس‌های GBP/USD برای حفظ کنترل ضروری است.

برعکس، بازیابی جفت کابل نیاز به اعتبارسنجی از میانگین متحرک نمایی 21 روزه (EMA)، نزدیک به 1.2645 در زمان مطبوعات دارد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.