فروشنده کریپتو سوریه از دست آدم رباانی که بیش از 1.1 میلیون دلار باج می خواستند آزاد شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مجری قانون اسپانیا اخیراً سه نفر را که با یک فروشنده ارز دیجیتال سوری دوست شده بودند و در نهایت آنها را ربودند دستگیر کردند. پس از دستگیری، ربایندگان که خواستار باج بیش از 1.1 میلیون دلار بودند، اسلحه و مدارک هویتی جعلی در اختیار داشتند. اسیرکنندگان معامله گر کریپتو سوریه دوستان حزب او

کد خبر : 356757
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
فروشنده کریپتو سوریه از دست آدم رباانی که بیش از 1.1 میلیون دلار باج می خواستند آزاد شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مجری قانون اسپانیا اخیراً سه نفر را که با یک فروشنده ارز دیجیتال سوری دوست شده بودند و در نهایت آنها را ربودند دستگیر کردند. پس از دستگیری، ربایندگان که خواستار باج بیش از 1.1 میلیون دلار بودند، اسلحه و مدارک هویتی جعلی در اختیار داشتند.

اسیرکنندگان معامله گر کریپتو سوریه دوستان حزب او بودند

مجری قانون اسپانیا اخیراً یک فروشنده ارز دیجیتال سوری را از دست سه آدم ربا که خواستار باج 1.12 میلیون دلاری (یا یک میلیون یورویی) بودند، آزاد کرد. بر اساس گزارش یک نشریه اسپانیایی زبان، سه نفر دستگیر شده قرار بود در تاریخ 6 مه در دادگاه حاضر شوند، جایی که انتظار می رفت با اتهام آدم ربایی و همچنین حمل غیرقانونی اسلحه روبرو شوند.

همانطور که در این گزارش فاش شد، فروشنده ارز دیجیتال سوری که نامش فاش نشد، قبل از آدم ربایی با این سه نفر شرکت کرده بود. با این حال، هنگامی که آنها چهار نفر در 3 مه ملاقات کردند، دوستان مهمانی فروشنده ارزهای دیجیتال مستقر در مجارستان به شدت هجوم آوردند و شروع به درخواست پول باج کردند. بر اساس این گزارش، به فروشنده کریپتو که شرکتش در دبی مستقر است، گفته شد که به برنامه‌هایی که برای مدیریت کسب‌وکار کریپتو خود استفاده می‌کند دسترسی داشته باشد و با گیرنده مورد نظر پول باج تماس بگیرد.

با این حال، در حالی که در اسارت بود، فروشنده کریپتو سوری گفته می شود که از پنجره عکس گرفته و آن را برای یکی از همکارانش که در حال مذاکره برای آزادی او بوده است، ارسال کرده است. همکار به نوبه خود این را برای یکی دیگر از آشنایان مقتول ارسال کرد و سپس این را به مجریان قانون ارسال کرد.

پس از دریافت این اطلاعات، مجری قانون اسپانیا تحقیقاتی را آغاز کرد که در نهایت منجر به یورش به یک ویلای لوکس واقع در بنالمادنا شد. ماموران انتظامی علاوه بر کشف اسلحه و ادوات باغبانی، یکی از آدم ربایان را با چند مدرک هویتی جعلی نیز کشف کردند. علاوه بر این، دو نفر از دستگیرکنندگان فروشنده کریپتو سوریه پاسپورت های یونانی جعلی داشتند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.