فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه قطر/عکس

[ad_1] به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از فرود یک فروند هواپیمای خصوصی این رژیم در دوحه خبر می‌دهند. شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی طی پستی در صفحه خود در توئیتر نوشت: «هواپیمای خصوصی اسرائیلی “N467AM” که اخیراً با موساد کار می‌کرد، وارد دوحه، پایتخت کشور قطر شد». «ایتای بلومینتال»، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسرائیلی

کد خبر : 166724
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۴۲
فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه قطر/عکس

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از فرود یک فروند هواپیمای خصوصی این رژیم در دوحه خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی طی پستی در صفحه خود در توئیتر نوشت: «هواپیمای خصوصی اسرائیلی “N467AM” که اخیراً با موساد کار می‌کرد، وارد دوحه، پایتخت کشور قطر شد».

فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه قطر/عکس

«ایتای بلومینتال»، خبرنگار شبکه تلویزیونی اسرائیلی کان نیز با انتشار تصاویری از مسیر این هواپیما، این خبر را منتشر کرد.این در حالی است که وی هشت روز پیش نیز، همزمان با انتشار خبر تغییر مسیر هواپیمای رئیس رژیم اسرائیل در امارات، از فرود یک هواپیمای متعلق به ارتش این رژیم در فرودگاه دوحه خبر داد. هرچند که دوحه تاکنون هیچ واکنشی در تایید یا رد این خبر نشان نداده است.

فرود یک هواپیمای رژیم صهیونیستی در دوحه قطر/عکس

 بلومینتال دهم بهمن‌ماه جاری نیز در صفحه توئیترش نوشت که صبح این روز، یک فروند هواپیمای ارتش اسرائیل در فرودگاه دوحه به زمین نشسته است.

این خبرنگار با انتشار تصویری از مسیر این هواپیما که از فراز خاک عربستان سعودی عبور کرده در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «هواپیمای ترابری با شماره پرواز N280G پس از توقف در شرم الشیخ مصر بامداد امروز در دوحه به زمین نشست».

وی تاکید کرد این هواپیما در حال انجام یک ماموریت دیپلماتیک بوده و این برای دومین بار طی چند روز گذشته است که یک هواپیمای اسرائیلی در قطر به زمین می‌نشیند.

مقامات رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون بارها اظهاراتی در خصوص احتمال عادی سازی روابط با کشورهای عربی از جمله قطر مطرح کرده‌اند؛ اما در پی این ادعاها، کشورهای مذکور به‌ویژه قطر رسما تأکید کردند تا زمانی که مسئله فلسطین بدون حل‌وفصل باقی مانده،‌ عادی‌سازی روابط با تل‌آویو در کار نخواهد بود.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه (۲ فوریه/ ۱۳ بهمن‌ماه)، احتمال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد و تاکید کرد که کشورش بعد از وقوع جنگ غزه در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ امیدش به احیای رابطه با اسرائیل را از دست داده است.

او گفت قطر «روابط کاری» خودش را برای کمک به مردم فلسطین حفظ کرده اما چشم‌اندازی برای پیوستن به توافقات ابراهیم در نبود تعهدی واقعی برای راهکار دو دولتی وجود ندارد.

310 310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.