فرمانده سابق ناتو: زلنسکی در محاسبات نظامی در حال شکست دادن پوتین است

«جیمز استاوریدیس» فرمانده نظامی عالی سابق ائتلاف ناتو در مطلبی برای روزنامه یواس‌ای تودی نوشت: حال که جنگ روسیه علیه اوکراین به سومین ماه بی‌رحمانه خود کشیده می‌شود، نشان داده که این جنگ نه تنها یک جنگ دربردارنده خون و خزانه در میادین، شهرها و آسمان اوکراین است، بلکه یک رقابت بسیار شخصی بین ولادیمیر

کد خبر : 210942
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
فرمانده سابق ناتو: زلنسکی در محاسبات نظامی در حال شکست دادن پوتین است



«جیمز استاوریدیس» فرمانده نظامی عالی سابق ائتلاف ناتو در مطلبی برای روزنامه یواس‌ای تودی نوشت: حال که جنگ روسیه علیه اوکراین به سومین ماه بی‌رحمانه خود کشیده می‌شود، نشان داده که این جنگ نه تنها یک جنگ دربردارنده خون و خزانه در میادین، شهرها و آسمان اوکراین است، بلکه یک رقابت بسیار شخصی بین ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی است.

او ادامه داد: آن‌ها درگیر نبرد اراده‌ها هستند و هر یک محاسبه‌ای درباره میزان ریسکی که خود و ملت‌هایشان مایل به جذب هستند، انجام داده‌اند. من پس از صرف عمرم برای تفکر در مورد ریسک در زمینه عملیات‌های نظامی، معتقدم زلنسکی درک بسیار بهتری از محاسبات مهم در مورد ریسک و پاداش نشان داده است. چه چیزی می‌توانیم از عملکرد او در قبال تصمیماتی که باید در زندگی خود بگیریم، بیاموزیم؟

استاوریدیس در ادامه عنوان کرد: اگر در طول سفر طولانی زندگی‌ام چیزی یاد گرفته باشم، این است که شما واقعاً قدر یک چیز را تا زمانی که با موقعیتی بسیار جدی بر سر از دست دادنش روبرو نشوید، نمی‌دانید. این در مورد یک شغل، یک دوست، یک همسر، یک ملت، یک ایده یا هر چیز دیگری که واقعا برای شما مهم است، صدق می‌کند. زلنسکی در حالی وارد این جنگ شد که به وضوح می‌دانست که برای چه چیزی ارزش قائل است.

این مقام ارشد نظامی سابق ناتو گفت:‌ یک سال پیش یا بیشتر، اکثر اوکراینی‌ها فکرش را نمی‌کردند روزی در خط مقدم جنگ بایستند و به معنای واقعی کلمه بر سر همه چیز ریسک کردند. اما در زندگی، همه چیز می‌تواند در عرض یک لحظه برای همیشه تغییر کند. این اتفاق می‌تواند برای شما بدون هیچ هشدار قبلی در یک وضعیت پزشکی اورژانسی، تیراندازی دسته‌جمعی، بحران در محل کار، یا برای کسانی که شغل نظامی همراه با خدمت طی استقرار رزمی را انتخاب کرده‌اند، رخ دهد. وقتی این اتفاق می‌افتد، انتخاب‌ها ناچیز هستند.

او عنوان کرد: اغلب، بزرگ‌ترین پاداش‌ها در زندگی ما در آن لحظات همراه با بزرگ‌ترین ریسک‌ها نصیب ما می‌شود. ناپلئون گفت “یک رهبر دلال امید است.” زلنسکی خیلی زیاد رهبری از این نوع است. همه ما مثل او باید تلاش کنیم تا مدت‌ها قبل از وقوع بحران، از آن دسته افرادی باشیم که بدانیم برای چه چیزهایی ارزش قائلیم و درک کنیم که چه کسی هستیم.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.