فرمانده سابق ناتو: روس‌ها در آسمان برنده هستند

[ad_1] به گزارش پایگاه هیل، جیمز استاوریدیس، فرمانده ارشد سابق ناتو در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی نیویورکی گفت، از نظر او هیچ یک از طرفهای جنگ در اوکراین در طول فصل زمستان یک تحول را رقم نخواهند زد. استاوریدیس در این مصاحبه ادعا کرد: “من پیش‌بینی نمی‌کنم هیچ یک از این طرفها دست کم

کد خبر : 304272
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
فرمانده سابق ناتو: روس‌ها در آسمان برنده هستند

[ad_1]

به گزارش پایگاه هیل، جیمز استاوریدیس، فرمانده ارشد سابق ناتو در مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی نیویورکی گفت، از نظر او هیچ یک از طرفهای جنگ در اوکراین در طول فصل زمستان یک تحول را رقم نخواهند زد.

استاوریدیس در این مصاحبه ادعا کرد: “من پیش‌بینی نمی‌کنم هیچ یک از این طرفها دست کم در این فصل زمستان هیچ تحولی را رقم بزنند. متاسفانه اولین  شانس برای اینکه بتوانیم به مذاکرات وارد شویم بعد از فصل زمستان مطرح خواهد شد. روسها قرار است فرسوده و خسته شوند و نیروهای زیاد و همچنین تجهیزات فراوانی را از دست بدهند.”

استاوریدیس تصریح کرد، معتقد است در نیمه دوم سال جاری میلادی برای مذاکرات اصرار خواهند کرد. او گفت: در سمت اوکراینی فشار غرب برای اجتناب از هزینه‌های بیشتر چشمگیر خواهد شد. وقتی من کلیت وضعیت را در نظر بگیرم، با ادامه هر چه بیشتر جنگ، اوکراینی‌ها در روی زمین می‌برند اما روسها در آسمان برنده هستند. بگذارید همه در زمانی حوالی اواسط سال ۲۰۲۳ برای مذاکرات فشار وارد کنند.”

این اظهارات استاوریدیس در حالی مطرح شدند که اوکسانا مارکارووا، سفیر اوکراین در آمریکا روز یکشنبه گفت، از میلیاردها دلار کمک ارائه شده از سوی آمریکا برای حمایت از ضد حمله‌ اوکراین علیه روسیه به خوبی استفاده شده است.

کنگره آمریکا ماه گذشته میلادی یک بسته بودجه ای ۱.۷ تریلیون دلاری دولت را تصویب کرد که شامل ۴۵ میلیارد دلار برای اوکراین و دیگر متحدان ناتو است. برخی از قانون‌گذاران برجسته جمهوری‌خواه نارضایتی خود از ادامه کمک‌ها به اوکراین در بحبوحه درگیری‌ها را علناً اعلام کرده‌اند.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.