فرماندار نیویورک قانون ممنوعیت جزئی استخراج بیت کوین در سوخت های فسیلی را امضا کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] مهلت قانونی برخی از عملیات ماینینگ کریپتو با تکیه بر انرژی مبتنی بر کربن در نیویورک امضا شده است. کسب‌وکارهایی که در استخراج اثبات کار در این ایالت فعالیت می‌کنند، در نتیجه این ممنوعیت، نمی‌توانند مجوزهای خود را برای دو سال آینده گسترش دهند یا تمدید کنند، که احتمالاً عواقبی برای صنعت در سراسر

کد خبر : 284755
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
فرماندار نیویورک قانون ممنوعیت جزئی استخراج بیت کوین در سوخت های فسیلی را امضا کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

مهلت قانونی برخی از عملیات ماینینگ کریپتو با تکیه بر انرژی مبتنی بر کربن در نیویورک امضا شده است. کسب‌وکارهایی که در استخراج اثبات کار در این ایالت فعالیت می‌کنند، در نتیجه این ممنوعیت، نمی‌توانند مجوزهای خود را برای دو سال آینده گسترش دهند یا تمدید کنند، که احتمالاً عواقبی برای صنعت در سراسر ایالات متحده دارد.

مهلت قانونی ماینینگ «اولین از نوع خود» در نیویورک اجرا می شود

کتی هوچول، فرماندار نیویورک روز سه‌شنبه قانونی را امضا کرد که استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از انرژی تولید شده از سوخت‌های فسیلی را تا حدی ممنوع می‌کند. این قانون از توسعه شرکت‌های درگیر در استخراج اثبات کار (PoW) که صرفاً از انرژی‌های تجدیدپذیر مانند نیروگاه آبی استفاده نمی‌کنند، جلوگیری می‌کند و از تمدید یا دریافت مجوزهای جدید در دو سال آینده جلوگیری می‌کند.

لایحه معرفی محدودیت‌های موقت، که در بهار گذشته در مجلس ایالتی و سنا تصویب شد، به طور خاص احراز هویت PoW را هدف قرار می‌دهد، روشی که برای اعتبارسنجی تراکنش‌های بلاک چین برای ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین استفاده می‌شود، زیرا برای اجرای سخت‌افزار محاسباتی قدرتمند به مقادیر قابل توجهی برق نیاز دارد.

در یک پرونده حقوقی به نقل از CNBC، هوچول خاطرنشان کرد که این تصمیم “اولین تصمیم در نوع خود در کشور است.” بر اساس گزارش بلومبرگ، فرماندار در بحبوحه لابی گری شدید این بخش، امضای قانون معدن را به تعویق انداخته است. او همچنین بر قصد خود برای “اطمینان از اینکه نیویورک همچنان مرکز نوآوری های مالی است” و در عین حال اولویت دادن به حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

نمایندگان این صنعت می ترسند که این ممنوعیت می تواند تأثیر دومینویی در سراسر ایالات متحده، بازیگر اصلی بازار استخراج رمزارز، داشته باشد. بر اساس شاخص مصرف برق کمبریج بیت کوین، سهم این کشور از میانگین هش ریت ماهانه جهانی در ژانویه به 38 درصد رسید. اتاق بازرگانی دیجیتال در بیانیه ای هشدار داد:

این تصویب یک سابقه خطرناک در تعیین اینکه چه کسی ممکن است از قدرت در ایالت نیویورک استفاده کند یا ممکن است استفاده نکند، ایجاد خواهد کرد.

پریان بورینگ، موسس و مدیر اجرایی اتاق، گفت که این قانون اقتصاد نیویورک را تضعیف می کند و آینده آن را به عنوان یک رهبر در فناوری و خدمات مالی جهانی خفه می کند. در اظهارات قبلی، او همچنین خاطرنشان کرد که این تصمیم مشاغل را از بین می‌برد و «دسترسی مالی به بسیاری از جمعیت‌های تحت بانک را سلب می‌کند».

به گفته کارشناسان دیگر، مهلت قانونی می‌تواند شرکت‌های ماینینگ کریپتو را مجبور به نقل مکان به حوزه‌های قضایی مطلوب‌تری مانند جورجیا، کارولینای شمالی، داکوتای شمالی و وایومینگ کند و شغل‌ها و پول مالیات از نیویورک خارج شود. از جمله تگزاس است که علاوه بر مقررات دوستانه، دسترسی به انرژی تجدیدپذیر فراوان و انرژی اضافی از منابعی مانند گاز را نیز فراهم می‌کند.

اهداف تهاجمی کاهش کربن نیز بخشی از استدلال پشت سرکوب سال گذشته دولت برای ماینینگ کریپتو در چین، رهبر سابق این صنعت، بود. در اروپا، طرفداران ایده ممنوعیت استخراج PoW تلاش کردند تا مقرراتی را برای ممنوعیت خدمات برای ارزهای رمزپایه که به روش استخراج انرژی بر متکی هستند، به قانون بازارهای دارایی های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) اضافه کنند. در ماه اکتبر، در بحبوحه عرضه محدود انرژی از روسیه، بروکسل تلاش‌های خود را برای کاهش مصرف برق در استخراج ارزهای دیجیتال تجدید کرد.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، صورتحساب، بیت‌کوین، استخراج بیت‌کوین، کربن، اهداف کربن، رمزارز، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، برق، انرژی، اهداف محیط‌زیست، سوخت‌های فسیلی، فرماندار، قانون، معدن‌کاران، استخراج، توقف موقت، نیویورک، قدرت ، محدودیت ها، امضا، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده

آیا انتظار دارید که سایر ایالت‌ها محدودیت‌های مشابهی را پس از اجرای ممنوعیت ماینینگ PoW در نیویورک اعمال کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Ron Adar / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.