فرماندار سابق مریلند برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد نخواهد شد

[ad_1] واشنگتن (رویترز) – لری هوگان، فرماندار سابق مریلند روز یکشنبه گفت که به دنبال نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 نخواهد بود، تا از افزایش سهوی شانس دونالد ترامپ با ایجاد یک میدان شلوغ از نامزدهای سودمند برای نامزدی رئیس جمهور سابق جلوگیری کند. هوگان، که هشت سال به

کد خبر : 329442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۶
فرماندار سابق مریلند برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد نخواهد شد

[ad_1]

واشنگتن (رویترز) – لری هوگان، فرماندار سابق مریلند روز یکشنبه گفت که به دنبال نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 نخواهد بود، تا از افزایش سهوی شانس دونالد ترامپ با ایجاد یک میدان شلوغ از نامزدهای سودمند برای نامزدی رئیس جمهور سابق جلوگیری کند.

هوگان، که هشت سال به عنوان فرماندار مریلند خدمت کرد و در ژانویه به پایان رسید، در حزبی که به سمت راست حرکت کرده است، به عنوان یک میانه رو شناخته می شود.

ترامپ در سال 2016 نامزدی حزبش را پس از رویارویی با 16 نامزد جمهوری خواه دیگر به دست آورد. در آن میدان بزرگ، نامزدهای مختلف آرای ضد ترامپ را در نبرد ایالت به ایالت برای نامزدی تقسیم کردند و به او اجازه دادند در نبرد فرسایشی پیروز شود. ترامپ در ادامه هیلاری کلینتون دموکرات را شکست داد، اما تلاش خود را برای انتخاب مجدد در سال 2020 به جو بایدن دموکرات که انتظار می رود در سال 2024 دوباره نامزد شود، باخت.

هوگان در مقاله ای در نیویورک تایمز که روز یکشنبه منتشر شد، نوشت: «برای اینکه بار دیگر یک حزب حاکم موفق باشیم، باید از آقای ترامپ فاصله بگیریم. ریسک‌ها برای من خیلی زیاد است که نمی‌توانم بخشی از خودروهای چندگانه دیگری باشم که به طور بالقوه می‌تواند به آقای ترامپ کمک کند تا نامزدی مجدد را به دست آورد.»

ترامپ در ماه نوامبر نامزدی خود در سال 2024 را اعلام کرد. او یک رقیب اصلی اعلام شده برای نامزدی جمهوری خواهان دارد – فرماندار سابق کارولینای جنوبی، نیکی هیلی – اگرچه سرمایه گذار فعال ویوک راماسوامی نیز وارد رقابت شده است.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق و مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق از جمله کسانی هستند که در نظر دارند ترامپ را برای نامزدی به چالش بکشند.

(گزارش توسط ارشد محمد؛ ویرایش توسط ویل دانهام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.