فرشاد منجزی مرد «عصر ایمان» در روزگاری با «یادگار زخم»

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زنده‌یاد فرشاد منجزی کارهای متعدد و متنوعی را در سینما و صداوسیما انجام داد. او هم تهیه‌کننده سریال «یه خونه یه قصه» بود و هم مجری طرح فیلم‌های سینمایی «شرقی»، «آبادانی»، «ویترین» و… منجزی همچنین دستی بر آتش تهیه برنامه‌های سیاسی داشت و آثار چون «جهان»، «راه‌حل»، «عصر ایمان»، «حماسه»،

کد خبر : 318319
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
فرشاد منجزی مرد «عصر ایمان» در روزگاری با «یادگار زخم»

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زنده‌یاد فرشاد منجزی کارهای متعدد و متنوعی را در سینما و صداوسیما انجام داد. او هم تهیه‌کننده سریال «یه خونه یه قصه» بود و هم مجری طرح فیلم‌های سینمایی «شرقی»، «آبادانی»، «ویترین» و… منجزی همچنین دستی بر آتش تهیه برنامه‌های سیاسی داشت و آثار چون «جهان»، «راه‌حل»، «عصر ایمان»، «حماسه»، «یادگار زخم» و ده‌ها برنامه موفق دیگر در پرونده کاریش داشت که از شبکه‌های یک، چهار، سحر بین‌الملل و افق در تمام این سال‌ها پخش شد.

او یکی از خلاق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تهیه‌کنندگان در عرصه تولید برنامه‌هایی پربیننده و موفق با حفظ استانداردهای کیفی بود.

فرشاد منجزی مرد «عصر ایمان» در روزگاری با «یادگار زخم»

منجزی مدیریت فرهنگی را هم تجربه کرد و سال‌ها مدیر سینما فرهنگ بود که برنامه بسیار متنوعی را برای سینما دوستان و دوستداران سینما رقم زد. مشاور بنیاد فارابی یکی دیگر از مشاغل او بود که در آن تلاش کرده تا به سینمای ایران کمک کند.

فارغ از سوابق حرفه‌ای و کاری، روابط انسانی بود، فرشاد منجزی با همکاران بود یک شاخص بود، به شهادت همکاران او معروف به خوش‌خلقی و آرامش بود، این بود که مرگ وی همکاران و هنرمندان بسیاری را متأثر کرد.

خاک‌سپاری و مراسم یادبود او در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا و مسجد الغدیر با حضور بسیاری از هنرمندان و مدیران سینما و صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرشاد منجزی مرد «عصر ایمان» در روزگاری با «یادگار زخم»

همه دوستان و دوستداران او با بهت و ناباوری در مجلس حاضر شده‌اند.

مسعود کیمیایی، جواد طوسی در کنار عبدالرضا منجزی میزبان این مجلس بودند، در این مراسم بابک صحرایی، سید عبدالجواد موسوی، حسن فتحی، فرهاد توحیدی، محسن امیر یوسفی، مهدی سجاده چی، محمدرضا عرب، ستار اورکی، سعید سهیلی، حبیب اسماعیلی، حسن آقاکریمی، سعید عالم زاده، سیاوش فکری، احسان فلاحت پیشه، محمد دشتگلی، رضا فیاضی، یوسف مرادیان و … از جمله حاضرین در مراسم بودند…

همچنین محمدمهدی عسگر پور، منوچهر شهسواری، سعید مطلبی، پرویز پرستویی، هوشنگ گلمکانی، سید غلامرضا موسوی، محسن شایان فر، سعید سهیلی، امیرحسین شریفی، بیژن میرباقری، مسعود آب پرور، حجت سیفی، عباس رزیجی، عباس یاری، جمال ساداتیان، کامبیز دیرباز، شهره سلطانی، مریم سلطانی، مازیار لرستانی، یزدان عشیری، مسعود احمدیان، جابر قاسمعلی، اکبر ثقفی، حسن مهدوی فر، رضا حیدر نژاد، پدرام علیزاده، هرمز علیپور، یارعلی پورمقدم، محمود مهرآور و …ازجمله هنرمندان و سینماگرانی بودند که با ارسال پیام‌های جداگانه یاد و خاطره این سینماگر فقید را زنده نگه داشتند.

فرشاد منجزی مرد «عصر ایمان» در روزگاری با «یادگار زخم»

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.