فرستاده ماکرون: لبنانی‌ها «گزینه سومی» را مطرح کنند

[ad_1] به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ژان ایو لودریان، فرستاده ویژه فرانسه به لبنان سه ماه پس از آغاز مأموریتش در خصوص لبنان خاطرنشان کرد، مهم است که طرف‌های سیاسی به بحران غیرقابل تحمل لبنانی‌ها خاتمه بدهند و به دنبال ایجاد راهکاری از طریق گزینه سوم باشند. وی همچنین تصریح کرد، شاخص‌های

کد خبر : 408045
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۴۴
فرستاده ماکرون: لبنانی‌ها «گزینه سومی» را مطرح کنند

[ad_1]

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ژان ایو لودریان، فرستاده ویژه فرانسه به لبنان سه ماه پس از آغاز مأموریتش در خصوص لبنان خاطرنشان کرد، مهم است که طرف‌های سیاسی به بحران غیرقابل تحمل لبنانی‌ها خاتمه بدهند و به دنبال ایجاد راهکاری از طریق گزینه سوم باشند.

وی همچنین تصریح کرد، شاخص‌های حیاتی دولت لبنان حاکی از آن است که این کشور در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد، گذشت حدود یک سال از پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و ناکام ماندن در انتخاب یک جایگزین برای وی در بحبوحه فروپاشی اقتصادی در لبنان است که از چهار سال پیش ادامه دارد.

لودریان همچنین تصریح کرد، هیچکدام از طرف‌ها در لبنان نمی‌توانند پیروز شوند و هیچکدام از آن دو گزینه نمی‌تواند موفقیت آمیز باشد.

این دیپلمات فرانسوی خاطرنشان کرد که صبر پنج کشوری که پیگیر پرونده لبنان هستند شامل عربستان، مصر، فرانسه، آمریکا و قطر رو به اتمام است و این پنج کشور بسیار نگران وضعیت موجود هستند، چراکه ادامه این وضعیت امکان تداوم حمایت مالی از لبنان را زیر سؤال می‌برد و این در شرایطی است که مقامات سیاسی تلاش دارند مسئولیتی برعهده نگیرند.

نمایندگان کمیته پنج جانبه لبنان ۱۹ سپتامبر در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک نشستی برگزار کرده بودند اما بیانیه‌ای در خصوص این دیدار صادر نکردند.

لودریان درخصوص اعمال تحریم‌ها علیه مقامات لبنانی که مانع پایان یافتن این بحران می‌شوند، گفت، مشخص است که این فرضیه روی میز است.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.