فرستاده صلح سفر میانمار را در حالی آغاز می کند که مخالفان ASEAN “شرم آور” را مورد تمسخر قرار می دهند

[ad_1] رسانه های دولتی میانمار تصاویری از دیدار فرستاده شده با مین آنگ هلائینگ، رئیس حکومت نظامی در ابتدای این سفر سه روزه را نشان دادند که هدف آن آغاز روند صلحی است که ژنرال ها در سال گذشته با آن موافقت کردند. برخی از اعضای آسه آن از عدم پیشرفت ناامید شده اند و

کد خبر : 181627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
فرستاده صلح سفر میانمار را در حالی آغاز می کند که مخالفان ASEAN “شرم آور” را مورد تمسخر قرار می دهند

[ad_1]

رسانه های دولتی میانمار تصاویری از دیدار فرستاده شده با مین آنگ هلائینگ، رئیس حکومت نظامی در ابتدای این سفر سه روزه را نشان دادند که هدف آن آغاز روند صلحی است که ژنرال ها در سال گذشته با آن موافقت کردند. برخی از اعضای آسه آن از عدم پیشرفت ناامید شده اند و حکومت نظامی را از حضور در نشست ها منع کرده اند.

رسانه MWD تحت کنترل ارتش در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که مذاکرات بین دو طرف شامل بحث در مورد وضعیت طرح صلح آسه آن و کمک های بشردوستانه بوده است.

به گفته برخی رسانه های مستقل میانمار، پراک سوخون همچنین با احزاب سیاسی نامشخص دیدار خواهد کرد، اما مذاکرات با نمایندگان ارتش اقلیت های قومی لغو شده است.

رادیو آسیای آزاد به نقل از منابع، گفت که این نماینده با نمایندگان اتحادیه ملی برای دموکراسی (NLD)، حزب آنگ سان سوچی، رهبر سابق بازداشت شده میانمار، دیدار خواهد کرد. رویترز نتوانست به NLD برای تایید برسد.

میانمار پس از کودتای 13 ماه پیش که به اعتراضات و حملات سراسری و خصومت در روستاها بین سربازان و گروه‌های مسلح متحد با دولت سوچی منجر شد، وارد هرج و مرج شد.

روز دوشنبه، گروهی به نام «سازمان اعتصاب عمومی» در بیانیه‌ای که به نمایندگی از 36 سازمان مدنی و سازمان غیردولتی اعلام شد، گفت که توصیه‌های وزرای خارجه آسه‌آن در نشست ماه گذشته توسط این نماینده نادیده گرفته شده است. می گفت از حکومت نظامی دفاع می کرد.

آ.سه.آن را شرم آور خواند و گفت: واضح است که سفر فرستاده آسه آن به میانمار هیچ احترامی به صداها و خواسته های مردم میانمار نشان نداد.

عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که در کالای در شمال غربی میانمار، معترضان با برپایی یک تظاهرات کوچک، با در دست داشتن تابلوهایی مبنی بر عدم استقبال از فرستاده، نیروهای امنیتی را به چالش کشیدند.

سازمان ملل در گزارشی هفته گذشته اعلام کرد که از زمان کودتا، هدف قرار دادن سیستماتیک ارتش غیرنظامیان به جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت تبدیل شده است. حکومت نظامی میانمار هنوز واکنشی نشان نداده است.

روز دوشنبه، ایالات متحده رسماً اعلام خواهد کرد که خشونت ارتش علیه اقلیت روهینگیا در سال 2017 نسل کشی و جنایت علیه بشریت بوده است.

(گزارش توسط کارکنان رویترز؛ نوشته مارتین پتی؛ ویرایش توسط اد دیویس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.