فرایند دشوار تست بازیگری از زبان بازیگر نقش آمریکا چاوز در Doctor Strange 2

خوچیتل گومز (Xochitl Gomez)، بازیگر نقش آمریکا چاوز در Doctor Strange 2، از روند طولانی تست بازیگری‌اش در Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌گوید. فیلم Doctor Strange 2 که قرار است اردیبهشت ماه امسال (می ۲۰۲۲) در سینماها اکران شود، دنیای سینمایی مارول را به سمت و سویی کاملاً جدید سوق خواهد داد،

کد خبر : 171031
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
فرایند دشوار تست بازیگری از زبان بازیگر نقش آمریکا چاوز در Doctor Strange 2


خوچیتل گومز (Xochitl Gomez)، بازیگر نقش آمریکا چاوز در Doctor Strange 2، از روند طولانی تست بازیگری‌اش در Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌گوید.

فیلم Doctor Strange 2 که قرار است اردیبهشت ماه امسال (می ۲۰۲۲) در سینماها اکران شود، دنیای سینمایی مارول را به سمت و سویی کاملاً جدید سوق خواهد داد، زیرا این بار به‌طور جدی از مولتی‌ورس برای ابرقهرمانانش پرده‌برداری می‌شود. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) برای بازی در نقش دکتر استیون استرنج باز خواهد گشت و چهره‌های آشنایی مانند بندیکت وانگ (Benedict Wong)، ریچل مک آدامز (Rachel McAdams) و چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) به او خواهند پیوست. سم ریمی (Sam Raimi) کارگردانی فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده دارد که اولین پروژه مارول او پس از فیلم Spider-Man 3 در سال ۲۰۰۷ است.

فیلم Doctor Strange 2 با وجود داستانی که بر پایه مولتی‌ورس پیش می‌رود، می‌تواند به بازیگران فیلم‌های قبلی مارول که در MCU حضور ندارند، اجازه بازگشت بدهد و این در حالی است که هرچه جلوتر می‌رویم به تعداد کاراکترهای فیلم اضافه می‌شود. در سفر ادامه‌دار استیون در مولتی‌ورس فیلم دکتر استرنج ۲، و اولین حضور اسکارلت ویچ (Elizabeth Olsen) پس از سریال WandaVision، عناصر زیادی وجود دارد که فیلم ریمی باید به آن‌ها بپردازد. به‌علاوه، فیلم Doctor Strange 2 نقش اصلی دیگری به نام آمریکا چاوز با بازی خوچیتل گومز معرفی خواهد کرد. در کمیک‌ها، آمریکا یکی از اعضای قدرتمند انتقام جویان جوان است و احتمالاً به بازیکن بزرگی در MCU تبدیل خواهد شد.

به‌عنوان بخشی از مصاحبه با مجله D23 (از طریق The Direct)، گومز تمام مراحلی را که برای به دست آوردن نقش آمریکا چاوز طی کرده بود، بیان کرد. او گفت که در ابتدا متوجه نشده بود که در حال تست دادن برای Doctor Strange 2 است و باید ماه‌ها صبر می‌کرد تا نتیجه را بداند.

استدیو مارول غالباً در رابطه با فاش نکردن جزئیات اصلی پروژه‌هایش، حتی در طول مراحل آزمایشی دقت لازم را به خرج می‌دهد و بر اساس تجربه گومز از شرکت در تست بازیگری برای فیلم Doctor Strange 2، روند استدیو هنوز پابرجاست. گومز قبلاً گفته بود که می‌توانست حدس بزند که در حال تست برای بازی در فیلم Doctor Strange 2 است، زیرا اشاره‌هایی به یک جادوگر وجود داشت. با این حال، اعلام نهایی ایفای نقش آمریکا چاوز توسط او برایش شگفت‌انگیز بود.

تاکنون، هر تریلری که از فیلم Doctor Strange 2 منتشر شده است، تنها بخش کوچکی از نقش آمریکا چاوز را برای مخاطبان فاش می‌کند و عمدتاً چاوز را در پس‌زمینه صحنه‌های اکشن با استیون نشان می‌دهد. در حالی که ماهیت همکاری گومز و استدیو مارول هنوز مشخص نیست، به‌نظر می‌رسد که آمریکا نقشی محوری در فیلم Doctor Strange 2 ایفا خواهد کرد، بنابراین طولانی شدن روند تست بازیگری گومز تعجب‌آور نیست. سازندگان فیلم می‌خواستند مطمئن شوند که بازیگر نقش آمریکا چاوز در Doctor Strange 2 یک بازیگر زن حرفه‌ای باشد. استدیو مارول به‌واسطه انتخاب بازیگران مناسب شناخته می‌شود، بنابراین احتمالاً می‌توان گفت مارول‌فن‌ها پس از اکران فیلم با بازی فوق‌العاده‌ای از گومز در نقش آمریکا چاوز در دکتر استرنج ۲ مواجه خواهند شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.