فرانسیس اسکارپالژیا اعلام کرد که 100،000 دلار از دولت کانادا برای Mogile Technologies پشتیبانی می کند

[ad_1] بنابراین تجارت پوینت کلر توانسته فعالیتهای بازاریابی را انجام دهد. پوینت کلر ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه مونترال بزرگ تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های بدیع به ایجاد یک بافت اقتصادی قوی محلی می شمارد. برخی از سازمان

کد خبر : 90023
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
فرانسیس اسکارپالژیا اعلام کرد که 100،000 دلار از دولت کانادا برای Mogile Technologies پشتیبانی می کند

[ad_1]

بنابراین تجارت پوینت کلر توانسته فعالیتهای بازاریابی را انجام دهد.

پوینت کلر ، کبک ، 13 آگوست 2021 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه مونترال بزرگ تعداد زیادی از مشاغل و سازمان های پویا را با ایده های بدیع به ایجاد یک بافت اقتصادی قوی محلی می شمارد. برخی از سازمان ها موفق شده اند خود را با همه گیری سازگار کنند و در حال پیشرفت هستند ، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت های خود شده اند. امروزه ، همانطور که برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم ، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که جوامع آنها همچنان قوی هستند. دولت کانادا متعهد شده است که در ادامه فعالیت های خود به آنها کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با این حساب ، فرانسیس اسکارپالژیا ، نماینده پارلمان Lac-Saint-Louis و Caucus Chair ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED ، امروز مبلغ 100،000 دلار به عنوان کمک مالی برای Mogile Technologies Inc. این کسب و کار فناوری اطلاعات نوآورانه ، بستر ChargeHub را ایجاد کرده است که به صاحبان وسایل نقلیه برقی امکان می دهد در حالی که تسهیل پرداخت در شبکه های مختلف شارژ را دارند ، تمام ایستگاه های شارژ عمومی در کانادا و ایالات متحده را در یک نقشه تعاملی واحد بیابند. این سهم قابل بازپرداخت این شرکت را قادر ساخته است تا با توسعه ابزارهای مختلف تبلیغاتی ، وب سایت و ابزارهای بازاریابی دیجیتال ، فعالیتهای توسعه تجاری خود را دنبال کند.

دولت کانادا از مشاغل و سازمان های نوآورانه ای که در جوامع خود مایه افتخار هستند ، به رسمیت می شناسد و از آنها حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک ، در میان چیزهای دیگر ، متکی به سازمان هایی است که از اقتصاد منطقه ای برخوردار هستند. نوآوری یک عامل اصلی رشد است و همچنین یک سرمایه کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر ، مقاوم تر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول

“با سرمایه گذاری در استراتژی بازاریابی Mogile Technologies ، دولت کانادا به تعهدات خود عمل می کند و به مشاغل کمک می کند تا محصولات خود را گسترش داده ، نوآوری کرده و صادر کنند تا بتوانند شغل با کیفیت ایجاد کنند و از این طریق از یک اقتصاد مرفه کانادایی اطمینان حاصل کنند.”

فرانسیس اسکارپالژیا ، نماینده پارلمان لک سن لوئیس و کرسی انجمن

وی افزود: “ما به مشاغل کمک می کنیم تا خود را با آنچه نیاز دارند تا رقابت کنند ، پیشرفت کنند و شغل خوبی ایجاد کنند ، تجهیز کنند. به لطف کمک های مالی دولت کانادا ، Mogile Technologies مجهزتر است تا بتواند در زمینه نوآوری به پیشرفت خود ادامه دهد و موقعیت خود را در صنعت و بازارها تقویت کند ، که به تحریک اقتصاد منطقه نیز کمک می کند. بنابراین این حمایت به نفع کل منطقه مونترال بزرگ خواهد بود و اقتصاد کانادا را قادر می سازد که حتی قوی تر بازگردد. “

ملانی جولی ، نماینده پارلمان Ahuntsic-Cartierville ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول CED

حقایق فوری

  • بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری CED اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را که از نوآوری برای رشد مشاغل خود و افزایش رقابت پذیری خود استفاده می کنند و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه ای که به ایجاد محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه در همه مناطق کمک می کند ، هدف قرار می دهد.
  • بهبود اقتصادی موفق از جمله به واکسیناسیون هرچه بیشتر کانادایی ها بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر: واکسن های COVID-19.
  • CED شریک اصلی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه ای خود ، مشاغل را پشتیبانی می کند ، از سازمان ها و همه مناطق سراسر کبک در اقتصاد فردا حمایت می کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

کاترین مونیر-دسروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.