فران، همسر هال فینی، حساب توییتر شوهرش را فعال می کند تا از «پاکسازی» توسط ایلان ماسک محافظت کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] تقریباً هفت روز پیش، مالک توییتر، ایلان ماسک، فاش کرد که پلتفرم رسانه اجتماعی قصد دارد 1.5 میلیارد نام توییتر را در صورتی که آنها غیرفعال هستند یا حساب‌ها سال‌ها به سیستم وارد نشده‌اند، حذف کند. پس از این بیانیه، کاربران بیت کوین نگران این شدند که حساب توییتر هال فینی، دانشمند کامپیوتری که

کد خبر : 294164
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
فران، همسر هال فینی، حساب توییتر شوهرش را فعال می کند تا از «پاکسازی» توسط ایلان ماسک محافظت کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

تقریباً هفت روز پیش، مالک توییتر، ایلان ماسک، فاش کرد که پلتفرم رسانه اجتماعی قصد دارد 1.5 میلیارد نام توییتر را در صورتی که آنها غیرفعال هستند یا حساب‌ها سال‌ها به سیستم وارد نشده‌اند، حذف کند. پس از این بیانیه، کاربران بیت کوین نگران این شدند که حساب توییتر هال فینی، دانشمند کامپیوتری که اکنون درگذشته است، بسته شود. به نظر می رسد که از آن زمان، فرن فینی، همسر فینی، حساب رسانه های اجتماعی هال را تصاحب کرده است به این امید که ماسک حساب همسرش را پاک نکند.

فرن فینی کنترل حساب توییتر هال را در اختیار دارد – می گوید که آن را برای محافظت از حساب در برابر پاکسازی حساب توییتر غیرفعال ایلان ماسک فعال کرده است.

در 16 دسامبر 2022، حامی بیت کوین، جیمسون لوپ توییت کرد هشداری که به مردم اطلاع می دهد که حساب توییتر هال فینی – @halfin – الان فعال بود لوپ گفت: «هشدار». “یکی کنترل حساب توییتر هال را به دست گرفته است. در نظر بگیرید که ما از قصد مالک جدید اطلاعی نداریم. ممکن است به خطر بیفتد.» توییت لوپ پاسخی از حساب توییتر halfin@ دریافت کرد که نشان داد چرا حساب فینی دوباره فعال شده است.

فران، همسر هال فینی، حساب توییتر شوهرش را فعال کرد تا از «پاکسازی» توسط ایلان ماسک محافظت کند.

«این @franfinney است. من برای هال توییت می‌کنم (همانطور که @pavlenex فکر می‌کرد) تا حساب کاربری او توسط ایلان پاک نشود.» توییت کرد در پاسخ به توییت لوپ در روز جمعه. فران فینی، همسر هال نیز تایید شده از حساب شخصی اش که او کسی بود که پس از اینکه از سال 2010 از این حساب استفاده نشده بود، آن را فعال کرد.

من از نحوه نظارت مردم بر حساب هال قدردانی می کنم. با تشکر از شما، حساب فران فینی به لوپ گفت.

این خبر به دنبال ایلان ماسک منتشر شد که توضیح داد توییتر 1.5 میلیارد نام غیرفعال توییتر را در 9 دسامبر حذف خواهد کرد. به دنبال اظهارات ماسک، تعداد زیادی از حامیان بیت کوین نگران پاکسازی حساب فینی شدند و از او درخواست کردند که حساب فینی را حفظ کند. علاوه بر این، امضاهای عجیب و غریبی رخ داده است و همچنین یک کاربر انجمن Bitcointalk به نام “Onesignature” پیامی را امضا کرده است که مربوط به بلوکی است که فینی استخراج کرده بود.

هارولد فینی دوم یک دانشمند کامپیوتر بود که به دلیل استفاده از نرم افزار بیت کوین در ژانویه 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو به عنوان یکی از اولین افرادی شناخته شد. طرح -work (PoW) در سال 2004، قبل از اینکه ناکاموتو سیستم دفتر کل توزیع شده را معرفی کند. در مارس 2013، فینی پستی به bitcointalk.org ارسال کرد و به مردم گفت که به دلیل عوارض اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) فلج شده است. این دانشمند کامپیوتر در 28 آگوست 2014 درگذشت، اما همچنان تا زمان مرگش روی پروژه ای به نام “bcflick” کار می کرد.

علاوه بر این، مدت زیادی پس از آن رویداد امضای عجیب و غریب، «برادر داروسازی» و مدیر سابق صندوق تامینی، مارتین شکرلی، یک پیام امضا شده مرتبط با آدرسی مرتبط با فینی را به اشتراک گذاشتند. این پیام به آدرسی که هال برای دریافت 10 بیت کوین از ساتوشی ناکاموتو استفاده می کرد گره خورده بود و در این پیام آمده بود: “این تراکنش توسط پل لروکس به هال فینی در 12 ژانویه 2009 #bitcoin انجام شد.”

مشخص نیست که آیا کسی مستقیماً در مورد این امضاهای آدرس عجیب و غریب با فرن فینی تماس گرفته است یا خیر و آیا او می داند که چرا ممکن است شخصی به کلیدهای خصوصی هال دسترسی داشته باشد یا خیر. شکرلی به توسعه‌دهنده نرم‌افزار گرگ ماکسول گفت که قصد دارد با خانواده فینی تماس بگیرد تا در مورد کلیدهای خصوصی سوال کند. با این حال، شکرلی جنجالی فاش نکرد که چگونه پیامی را که در آن از آدرس قدیمی سال 2009 با پیامی در مورد پل لو روکس استفاده شده بود، به دست آورده است.

برچسب ها در این داستان

حساب توییتر @halfin، 1.5 میلیارد حساب، 10 بیت کوین، 2009، 2009، بلوک 9، پاداش های مسدود کردن، دانشمند کامپیوتر، ایلان ماسک، پاکسازی ایلان ماسک، فران فینی، فعال سازی فران فینی، هال فینی، حساب توییتر هال فینی، غیرفعال حساب‌ها، 10 ژانویه 2009، اجرای بیت‌کوین، اجرای توییت بیت‌کوین، حساب Halfin@، توییتر، حفظ حساب توییتر، حساب‌های توییتر

نظر شما در مورد اینکه فرن فینی حساب همسرش را برای محافظت از پاکسازی ایلان ماسک کنترل می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.