فراستی برای روح‌الله حجازی، پیش‌بینی نابودی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (جمعه ۱۷ بهمن) در یکصدمین برنامه «هفت»، فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی نقد شد.  در بخشی از این برنامه، مسعود فراستی گفت: «امثال فیلم‌هایی مثل «روشن» را نباید جدی گرفت. بحث من جامعه‌شناسانه است، یعنی الان در وضعیتی قرار داریم و وقتی با فیلمسازانی مواجه هستیم که فیلم‌های

کد خبر : 17286
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
فراستی برای روح‌الله حجازی، پیش‌بینی نابودی کرد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته (جمعه ۱۷ بهمن) در یکصدمین برنامه «هفت»، فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی نقد شد. 

در بخشی از این برنامه، مسعود فراستی گفت: «امثال فیلم‌هایی مثل «روشن» را نباید جدی گرفت. بحث من جامعه‌شناسانه است، یعنی الان در وضعیتی قرار داریم و وقتی با فیلمسازانی مواجه هستیم که فیلم‌های اولی‌شان، موضوع مذهبی داشته و بعد به تدریج چپ می‌شوند و حالا به اینجا می‌رسند، موضوع تازه‌ای نیست. وقتی می‌توانیم برآشوبیم که استثناء ببینیم اما این رویه تبدیل به قاعده شده است.»

او افزود: «من در تندترین نقدهای مکتوبم که حتی یک پنجمش را در تلویزیون مطرح نکردم، دلسوز بودم اما الان نیستم. فقط برای مخاطب دل می‌سوزانم و برای فیلمسازی که آرام آرام با جامعه‌اش کار می‌کند و در حال یادگیری است. اما برای امثال روح‌الله حجازی که از بین رفته‌است، خیر، دل‌سوزی نمی‌کنم. کسی که این فیلم را می‌سازد در آغاز راه از بین رفتن قرار ندارد بلکه در میانه راه نابودی قرار دارد. آغاز این مسیر حتی قبل‌تر از «اتاق تاریک» اتفاق افتاده است؛ آغاز از بین رفتن، به دلیل پول مفت رخ می‌دهد.»

فراستی با طرح پرسشی ادامه داد: «آیا فیلم «روشن» می‌توانست در کشوری هژمونیست یا توتالیتر یا لیبرال یا جهان سومی در حال جنگ با ابرقدرت‌ها ساخته شود؟ فقط در ایران می‌تواند ساخته شود. واقعا احساس می‌کنم توهین، حداقل کاری است که این فیلم با مخاطبش می‌کند.»

۵۷۵۷



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.