فرار کردن از کره شمالی هم بعید شد!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری رویترز، حتی پیش از اینکه همه‌گیری ویروس کرونا تعداد فراری‌ها را کاهش دهد، کیم کنترل‌ها را افزایش و چین را تحت فشار قرار داد تا اقدامات خود را در آن سوی مرزها تشدید کند. به گفته وزارت اتحاد مجدد کره جنوبی که روابط با کره شمالی را مدیریت می‌کند، تنها دو

کد خبر : 143684
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
فرار کردن از کره شمالی هم بعید شد!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری رویترز، حتی پیش از اینکه همه‌گیری ویروس کرونا تعداد فراری‌ها را کاهش دهد، کیم کنترل‌ها را افزایش و چین را تحت فشار قرار داد تا اقدامات خود را در آن سوی مرزها تشدید کند.

به گفته وزارت اتحاد مجدد کره جنوبی که روابط با کره شمالی را مدیریت می‌کند، تنها دو فراری از کره شمالی از آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی وارد کره جنوبی شده‌اند که کمترین تعداد در یک سه ماهه است.

“ها جین-وو” که به عنوان یک میانجی در کره شمالی کار و به فراری‌ها کمک می‌کرد تا این کشور را ترک کنند پیش از آنکه خودش در ۲۰۱۳ فرار کند، گفت: کیم جونگ اون بدون قید و شرط جلوی فرار تمامی مهاجران کره شمالی از این کشور را گرفته است.

در میان کسانیکه پس از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون در ۲۰۱۱ و در پی مرگ پدرش کیم جونگ ایل، توانستند در کره جنوبی ساکن شوند، برخی می‌گویند کیم جوان کاری زیادی برای بهبود و رفاه زندگی مردم نکرده است.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وزارت اتحاد مجدد کره جنوبی منتشر شد، کیم جونگ اون به بخش خصوصی اجازه داده تا از عوامل دولتی پیشی بگیرند و به بزرگترین بازیگر اقتصادی کره شمالی در دهه گذشته تبدیل شوند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، افزایش اولیه تولید ناخالص داخلی و بهبود معیشت به دلیل تحریم‌های بین‌المللی اعمال‌شده به دلیل تلاش کیم جونگ اون برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای تضعیف شده در حالیکه یک بازرس حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید که کنترل‌های مرزی برای مقابله با ویروس کرونا خطر ایجاد گرسنگی در میان قشر آسیب‌پذیر کره‌شمالی را در پی دارد.

دیده بان حقوق بشر نیز اعلام کرده است، مصاحبه‌هایش با فراری‌های کره شمالی که پس از سال ۲۰۱۴ این کشور را ترک کرده‌اند، یا هنوز تماس‌هایی با کره شمالی دارند، نشان می‌دهد در حالیکه کیم جونگ اون اقتصاد را تا حدی بهبود بخشیده اما عبور غیرقانونی از مرز تقریبا غیرممکن شده، اقدامات فساد عادی شده و درخواست‌های دولت برای کار بدون مزد افزایش یافته است.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.