فراخوان چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بهار منتشر خواهد شد

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شیوع ویروس و محدودیت‌هایی که برای فعالیت‌های تئاتری در سال ۹۹ وجود داشت، با تاخیر در انتخاب دبیر و شکل‌گیری دبیرخانه، کار خود را آغاز کرد. حسین مسافرآستانه، دبیری جشنواره سی و نهم را در شرایطی پذیرفت که اکثر ماه‌های سال گذشته تئاتر تعطیل بود و

کد خبر : 38365
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
فراخوان چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بهار منتشر خواهد شد



سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شیوع ویروس و محدودیت‌هایی که برای فعالیت‌های تئاتری در سال ۹۹ وجود داشت، با تاخیر در انتخاب دبیر و شکل‌گیری دبیرخانه، کار خود را آغاز کرد. حسین مسافرآستانه، دبیری جشنواره سی و نهم را در شرایطی پذیرفت که اکثر ماه‌های سال گذشته تئاتر تعطیل بود و تولید تئاتر وضعیت نامطلوبی داشت.

شرایط بین‌المللی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای رقم خود که سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فاقد بخش بین‌الملل باشد.

در نهایت سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هم‌زمان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد و با وجود شرایط کرونایی سال ۹۹ چراغش خاموش نشد.

اواخر اسفند سال ۹۹ بود که حسین مسافرآستانه برای دومین دوره پیاپی به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر انتخاب و معرفی شد و دبیری جشنواره چهلم را بر عهده گرفت.

وی درباره این‌که با توجه به انتخاب و معرفی در سال ۹۹ و در اختیار داشتن زمانی چند ماهه تا برگزاری جشنواره چهلم، فعالیت دبیرخانه از چه زمانی آغاز و چه زمانی فراخوان این دوره از جشنواره منتشر می‌شود، گفت: «ما از هفته جاری فعالیت دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر را آغاز می‌کنیم. قطعاً فراخوان جشنواره چهلم نیز نسبت به جشنواره سی و نهم، زودتر و در فرصت مناسب‌تری منتشر می‌شود.»

مسافرآستانه در پاسخ به این پرسش که آیا فراخوان جشنواره چهلم در فصل بهار سال جاری منتشر می‌شود یا نه؟ یادآور شد: «تمام تلاش ما این است که فراخوان جشنواره در فصل بهار منتشر شود تا گروه‌ها فرصت کافی برای برنامه‌ریزی داشته باشند.»

وی درباره این موضوع که آیا این دوره از جشنواره نیز مانند جشنواره سی و نهم در فضای مجازی نیز برگزار خواهد شد یا نه، تاکید کرد: «قطعاً ما در شرایط کنونی و کرونایی جامعه برگزاری جشنواره به صورت مجازی و حضوری را در دستور کار خود داریم ولی در نهایت نحوه برگزاری جشنواره بستگی به شرایط آن مقطع زمانی دارد.»

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.