فراخوان پیشنهادات برای بزرگداشت روز ملی حقیقت و آشتی در سال 2022 راه اندازی شد.

[ad_1] مراقبت: ما می دانیم که این انتشار خبری در زمانی منتشر می شود که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای ارج نهادن به بازماندگان مدارس مسکونی و خانواده ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که رنج کشیده اند و کسانی که از سختی های نسل های گذشته

کد خبر : 176816
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
فراخوان پیشنهادات برای بزرگداشت روز ملی حقیقت و آشتی در سال 2022 راه اندازی شد.

[ad_1]

مراقبت: ما می دانیم که این انتشار خبری در زمانی منتشر می شود که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای ارج نهادن به بازماندگان مدارس مسکونی و خانواده ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که رنج کشیده اند و کسانی که از سختی های نسل های گذشته دولت رنج می برند. سیاست هایی که برای مردم بومی مضر بود.

خط بحران 24/7 ملی مدارس مسکونی هندی خدمات ارجاع عاطفی و بحران را برای دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی ارائه می‌کند. در صورت نیاز به صحبت با شماره 1-866-925-4419 تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر از وب‌سایت برنامه پشتیبانی سلامت قطعنامه مدارس مسکونی بازدید کنید.

خط کمک امید برای سلامتی، مداخله و پشتیبانی فوری، از نظر فرهنگی، در بحران و پشتیبانی را برای همه مردم بومی، 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته، از طریق تلفن 1-855-242-3310 و چت آنلاین (hopeforwellness.ca) فراهم می کند. مشاوران باتجربه و از نظر فرهنگی شایسته می توانند کمک کنند.

اتاوا، 9 مارس 2022

همانطور که با روح آشتی پیش می رویم، تعهد صادقانه و پایدار خود را برای تجدید روابط با مردم بومی مجدداً تأیید می کنیم. پرداختن علنی به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان مدارس مسکونی، خانواده ها و جوامع آنها در این فرآیند حیاتی است.

امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، فراخوانی برای پیشنهاد فعالیت‌های بزرگداشت مبتنی بر جامعه برای روز ملی حقیقت و آشتی (NDTR) در 30 سپتامبر 2022 راه‌اندازی کرد.

این طرح‌ها به کودکانی که هرگز به خانه بازنگشتند، و همچنین بازماندگان مدارس مسکونی، خانواده‌ها و جوامعشان احترام می‌گذارد. آنها همچنین فرصت هایی را برای همه کانادایی ها فراهم می کنند تا این روز مهم را گرامی بدارند.

سازمان‌های واجد شرایط، از ساحل به ساحل به ساحل دیگر، تشویق می‌شوند تا پیشنهاداتی را برای پروژه‌های مبتنی بر جامعه برای بزرگداشت NDTR در جوامع خود ارائه دهند. Canadian Heritage به حمایت از ابتکارات با حداکثر 10000 دلار برای هر پروژه کمک خواهد کرد.

دوره درخواست در حال انجام است و در 11 آوریل 2022 بسته می شود. اطلاعات بیشتر و دستورالعمل های درخواست در وب سایت موجود است.

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی مطلع باشید

فیس بوک – توییتر – یوتیوب: @CdnHeritage | @PatrimoineCdn

اینستاگرام: @o_canadiana



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.