فراخوان هایی برای ارائه پیشنهادات برای ایجاد تأثیر پایدار و فرصت های بیشتر برای افراد دارای معلولیت راه اندازی شد

[ad_1] 4 فوریه 2022 گتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا ایجاد جوامع در دسترس و فراگیر، که در آن افراد دارای معلولیت از فرصت‌های برابر برای شکوفایی و موفقیت برخوردار باشند، بخش مهمی از بهبودی کانادا از همه‌گیری COVID-19 خواهد بود. به همین دلیل است که دولت کانادا از پروژه های اجتماعی حمایت می

کد خبر : 165216
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
فراخوان هایی برای ارائه پیشنهادات برای ایجاد تأثیر پایدار و فرصت های بیشتر برای افراد دارای معلولیت راه اندازی شد

[ad_1]

4 فوریه 2022 گتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

ایجاد جوامع در دسترس و فراگیر، که در آن افراد دارای معلولیت از فرصت‌های برابر برای شکوفایی و موفقیت برخوردار باشند، بخش مهمی از بهبودی کانادا از همه‌گیری COVID-19 خواهد بود. به همین دلیل است که دولت کانادا از پروژه های اجتماعی حمایت می کند تا دسترسی و فرصت های بیشتری را برای افراد دارای معلولیت فراهم کند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، دو فراخوان برای طرح پیشنهادی به مبلغ 5.6 میلیون دلار طی دو سال از طریق برنامه مشارکت های توسعه اجتماعی (SDPP)، جزء معلولیت راه اندازی کرد.

بودجه از طریق دو جریان مجزا تامین خواهد شد:

در هفته ملی دسترسی (NAAW) استریم حداکثر 1.6 میلیون دلار کمک بلاعوض در طول دو سال برای حمایت از پروژه‌هایی ارائه می‌کند که به موارد زیر کمک می‌کنند: بهبود درک کانادایی‌ها از دسترسی و گنجاندن. کاهش انگ و موانع نگرشی نسبت به افراد دارای معلولیت؛ و امکان به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها و درس های آموخته شده در جامعه معلولین را فراهم کند. تمرکز ویژه به پروژه‌های افزایش آگاهی در جوامعی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند، از جمله جوامع اقلیت زبان رسمی، LGBTQ2+، بومی‌ها (ملت‌های اول، متیس و اینویت) و سایر جوامع اقلیت، از جمله سیاه‌پوستان کانادایی و سایر گروه‌های اقلیت قابل مشاهده، داده خواهد شد.

در مشارکت های قابل دسترس کانادا جریان خواهد شد حداکثر 4 میلیون دلار کمک در طول دو سال برای حمایت از پروژه‌های شامل مشارکت‌های چند بخشی که به توسعه محیط‌ها، فضاها، برنامه‌ها و خدمات قابل دسترسی و طراحی شده کمک می‌کنند، ارائه می‌کند. دولت کانادا بودجه ای را در دو مرحله برای متمرکز کردن حمایت مالی برای پروژه هایی که تأثیرات پایدار دارند، فراهم می کند. تنها پروژه‌هایی که پتانسیل دسترسی به افراد، جوامع و محیط‌های بیشتری را نشان می‌دهند و برنامه‌ای برای پایداری دارند، به فاز 2 پیشرفت خواهند کرد.

علاوه بر این فراخوان‌های جدید برای پیشنهادات، دولت همچنان به کار بر روی اولین برنامه اقدام خود برای گنجاندن معلولیت ادامه می‌دهد، که شامل مزایای جدید معلولیت کانادا، فرآیندهای بهبودیافته برای واجد شرایط بودن برای برنامه‌ها و مزایای ناتوانی دولتی، و استراتژی اشتغال قوی است. برای کانادایی های دارای معلولیت

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.