فراخوان جمع‌آوری آثار برای اعطای مهر اصالت ملی در استان سمنان

[ad_1] ایسنا/سمنان سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آغاز فرایند دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی خبر داد. سمانه سلطانی پور ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای

کد خبر : 382459
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
فراخوان جمع‌آوری آثار برای اعطای مهر اصالت ملی در استان سمنان

[ad_1]

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آغاز فرایند دریافت آثار هنرمندان برای شرکت در هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی خبر داد.

سمانه سلطانی پور ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ ضمن دعوت از هنرمندان برای شرکت در رویداد مهر اصالت ملی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد مهم می‌توانند تصویر و فیلم ۲ نمونه از آثار پیشنهادی خود را برای شرکت در این داوری به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، خواستار ارسال آثار بر اساس رعایت تمامی مقررات ثبت نامی شد و افزود: برای راهنمایی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان، بخش ویژه‌ای در سایت اداره کل به هفتمین دوره داوری مهر اصالت به آدرس www.semnan.mcth.ir اختصاص‌یافته و نمونه برگه‌های ارسال آثار و شرایط کامل شرکت در این رویداد اعلام‌شده است.

 سلطانی پور در خصوص مزایای دریافت مهر اصالت ملی صنایع‌دستی گفت: دریافت‌کنندگان مهر اصالت در مسیر برند سازی، بازاریابی و فروش آثار قرار می‌گیرند و دارندگان این نشان، در اولویت شرکت در نمایشگاه‌ها قرار دارند.

او با اشاره به اینکه، استان سمنان، امسال میزبان برگزاری داوری مهر اصالت منطقه‌ای با حضور استان‌های سمنان، تهران، مرکزی و قم است، افزود: در مرحله نخست و در سطح استانی، نمونه آثار ارسالی توسط داوران بررسی و سپس برای رقابت به مسابقه ملی ارسال می‌شوند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه رویداد مهر اصالت هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌های اصلی ارزیابی در این داوری، اصالت اثر، مرغوبیت، نوآوری و بازاریابی است و سازگاری با محیط‌زیست و مسئولیت حقوق اجتماعی ازجمله پیش‌شرط‌های ارسال آثار است.

سلطانی پور افزود: هنرمندان متقاضی شرکت در این رویداد، در صورت هرگونه پرسش در خصوص روند ثبت‌نام و … می‌توانند با شماره ۳۳۳۰۰۰۷۵ داخلی (۱۴۸) سرکار خانم رهبر تماس بگیرند.

در ۶ دوره قبل، درمجموع ۵۳ اثر از استان سمنان موفق به دریافت مهر اصالت ملی شده و ۹ اثر هنرمندان استان نیز موفق به دریافت مهر اصالت بین‌المللی صنایع‌دستی شده است.
انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.