فراخوان برای ایجاد ارز دیجیتال مشترک آفریقایی، فعالان کنیایی به سرمایه گذاری رمزنگاری روی می آورند، غنا در آستانه – اخبار آفریقا بیت کوین

[ad_1] در خبرنامه افتتاحیه Bitcoin.com News که حاوی بزرگترین اخبار ارز دیجیتال و اقتصادی از آفریقا است، رئیس یک بانک مرکزی منطقه ای آفریقا، Herve Ndoba، از هیئت مدیره بانک می خواهد که یک ارز دیجیتال مشترک را معرفی کند. در همان زمان، بانک منطقه ای هشدار داد که قانون بیت کوین جمهوری آفریقای مرکزی

کد خبر : 234857
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
فراخوان برای ایجاد ارز دیجیتال مشترک آفریقایی، فعالان کنیایی به سرمایه گذاری رمزنگاری روی می آورند، غنا در آستانه – اخبار آفریقا بیت کوین

[ad_1]

در خبرنامه افتتاحیه Bitcoin.com News که حاوی بزرگترین اخبار ارز دیجیتال و اقتصادی از آفریقا است، رئیس یک بانک مرکزی منطقه ای آفریقا، Herve Ndoba، از هیئت مدیره بانک می خواهد که یک ارز دیجیتال مشترک را معرفی کند. در همان زمان، بانک منطقه ای هشدار داد که قانون بیت کوین جمهوری آفریقای مرکزی با قوانین منطقه ناسازگار است. در همین حال، فعالان کنیایی گفته اند که ارزهای رمزنگاری شده به طور بالقوه می توانند راه های جدیدی برای کسب درآمد برای جوانان ایجاد کنند. آخرین رتبه‌بندی Visual Capitalist از کشورهایی با بالاترین ریسک نکول در سال 2022 نشان می‌دهد که غنا رتبه اول در آفریقا و رتبه دوم در سطح جهانی است.

قانون بیت کوین جمهوری آفریقای مرکزی، رئیس بانک مرکزی منطقه ای را مجبور به ایجاد یک ارز دیجیتال مشترک می کند.

رئیس بانک کشورهای آفریقای مرکزی (BCAS)، هروه ندوبا، به هیئت مدیره بانک مرکزی منطقه گفته است که باید یک ارز دیجیتال مشترک ایجاد کند که توسط شش کشور متعلق به اتحادیه پولی آفریقای مرکزی (CAMU) استفاده شود. Ndoba طبق گزارش‌ها از BCAS می‌خواهد که یک چارچوب قانونی مشترک برای تنظیم ارزهای دیجیتال نیز ایجاد کند.

ادامه مطلب

با پایان یافتن بودجه سنتی، فعالان کنیایی معتقدند ارزهای دیجیتال کانالی برای جذب سرمایه جایگزین فراهم می‌کنند.

به گفته برخی از فعالان مستقر در کنیا، جمع آوری سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال و فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نه تنها سریع تر، بلکه هزینه کمتری نیز دارد. این فعالان افزودند که ارز دیجیتال همچنین «پتانسیل ایجاد راه‌های جدید برای کسب درآمد، خرج کردن، پس‌انداز و ارسال پول را برای جوانان دارد».

ادامه مطلب

غنا به عنوان کشور آفریقایی رتبه بندی شده است که به احتمال زیاد تعهدات بدهی خود را نکول می کند

آخرین رتبه‌بندی آسیب‌پذیری بدهی‌های دولتی Visual Capitalist نشان می‌دهد که پس از افزایش نرخ تورم به بیش از ۲۹ درصد در ژوئن، غنا، دومین اقتصاد بزرگ آفریقای غربی، اکنون به‌عنوان یکی از کشورهایی که احتمالاً امسال نکول می‌کند، رتبه‌بندی شده است. بر اساس این داده ها، غنا اکنون در رتبه اول آفریقا قرار دارد و در رتبه دوم جهانی قرار دارد، درست پس از ایالت آمریکای مرکزی و اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پرداخت کرده است، السالوادور.

ادامه مطلب

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

نظر شما در مورد خبرنامه این هفته با محوریت آفریقا چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.