فرآیند تایید اپل راه اندازی اپلیکیشن موبایل Uniswap را به تاخیر انداخت. شرکت نسخه آزمایشی محدود را راه اندازی کرد – Defi Bitcoin News

[ad_1] در 3 مارس 2023، Uniswap Labs، شرکتی که پشت صرافی غیرمتمرکز Uniswap قرار دارد، از راه‌اندازی یک برنامه کاربردی محدود اولیه از طریق برنامه Testflight اپل خبر داد. این شرکت اعلام کرد که انتشار محدود به دلیل عدم تایید اپل برای راه اندازی برنامه است و تیم دلیل آن را نمی داند. Uniswap Labs

کد خبر : 329055
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
فرآیند تایید اپل راه اندازی اپلیکیشن موبایل Uniswap را به تاخیر انداخت.  شرکت نسخه آزمایشی محدود را راه اندازی کرد – Defi Bitcoin News

[ad_1]

در 3 مارس 2023، Uniswap Labs، شرکتی که پشت صرافی غیرمتمرکز Uniswap قرار دارد، از راه‌اندازی یک برنامه کاربردی محدود اولیه از طریق برنامه Testflight اپل خبر داد. این شرکت اعلام کرد که انتشار محدود به دلیل عدم تایید اپل برای راه اندازی برنامه است و تیم دلیل آن را نمی داند.

Uniswap Labs اپلیکیشن موبایلی با انتشار زودرس محدود را از طریق پلتفرم Testflight اپل راه اندازی کرد

Uniswap Labs راه اندازی شد اپلیکیشن موبایل برای Uniswap از طریق پلتفرم Testflight اپل. برنامه تلفن همراه خودسرپرست و منبع باز برای نسخه محدود در دسترس است. با این حال، این شرکت خاطرنشان کرد که اپل مجوز راه اندازی این برنامه را نداده است. “پس چرا انتشار زودهنگام محدود از یک تیم متعهد به دسترسی برای هر کسی؟ به زبان ساده، اپل به راه اندازی ما چراغ سبز نشان نخواهد داد، [and] ما نمی دانیم چرا،” این شرکت توییت کرد.

خالق یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز از نظر حجم اظهار داشت که این شرکت برنامه تلفن همراه را ماه ها پیش به اپل ارسال کرده است. Uniswap گفت: “با وجود اینکه ما 100٪ با مشخصات آنها مطابقت داریم، هنوز در بلاتکلیفی گیر کرده ایم.” شرکت مالی غیرمتمرکز (defi) “بنابراین اگر باید منتظر اپل باشیم، فکر کردیم اگر با هم منتظر بمانیم لذت بیشتری خواهد داشت.” اضافه.

این شرکت تصمیم گرفت اپلیکیشن داخلی Testflight خود را برای 10000 کاربر باز کند که حداکثر مورد تایید اپل است. Uniswap اعلام کرد که برای شروع به اشتراک گذاری کدهای دسترسی “در چندین کانال و منطقه زمانی برای دسترسی به بخش های مختلف جامعه ما” برای شروع شروع خواهد شد. برنامه تلفن همراه محدود Uniswap برای نسخه آزمایشی iOS به دنبال ایجاد کمیته ارزیابی پل Uniswap است که در 2 مارس فاش شد.

آمارهای ثبت شده در 24 ساعت گذشته تا 4 مارس نشان می دهد که 2.81 میلیارد دلار معاملات انجام شده است که نسخه 3 (v3) Uniswap با 1.21 میلیارد دلار حجم معاملات پیشتاز این بسته است. صرافی غیرمتمرکز Uniswap Arbitrum One (dex) با 195.98 میلیون دلار دومین حجم بزرگ را در اختیار دارد. Uniswap v3 947 سکه را در 1725 جفت ارائه می دهد و دکس در این ماه 3388922 بار بازدید شده است.

برچسب ها در این داستان

کدهای دسترسی، اپل، تأیید اپل، آربیتروم وان، بلاک چین، فناوری بلاک چین، فروشگاه‌های برنامه متمرکز، سازگاری، رمزارز، جامعه کریپتو، بازار رمزنگاری، تجارت رمزنگاری، ارز دیجیتال، صرافی غیرمتمرکز، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، DEX، دارایی‌های دیجیتال، اتریوم، نوآوری، نسخه اولیه محدود، برنامه تلفن همراه، منبع باز، خودسرپرستی، پرواز آزمایشی، حجم تجارت، unswap، کمیته ارزیابی پل Uniswap، آزمایشگاه Uniswap، uniswap نسخه 3

به نظر شما تاخیر در تایید اپل برای راه اندازی اپلیکیشن موبایل Uniswap چه معنایی دارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.