فدی 17 میلیون دلار در دور جمع آوری کمک به رهبری Ego Death Capital جمع آوری کرد

[ad_1] این شرکت که اکنون 21.21 میلیون دلار جمع آوری کرده است، قصد دارد نسخه آلفا سیستم عامل فدرال خود را در اواخر ماه مه راه اندازی کند. Fedi، Inc.، توسعه‌دهنده فناوری اطلاعات و مالی قدرتمند جامعه در ایالات متحده که از Fedimints در بیت‌کوین استفاده می‌کند، ۱۷ میلیون دلار در دور سری A تامین

کد خبر : 354736
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۶
فدی 17 میلیون دلار در دور جمع آوری کمک به رهبری Ego Death Capital جمع آوری کرد

[ad_1]

این شرکت که اکنون 21.21 میلیون دلار جمع آوری کرده است، قصد دارد نسخه آلفا سیستم عامل فدرال خود را در اواخر ماه مه راه اندازی کند.

Fedi، Inc.، توسعه‌دهنده فناوری اطلاعات و مالی قدرتمند جامعه در ایالات متحده که از Fedimints در بیت‌کوین استفاده می‌کند، ۱۷ میلیون دلار در دور سری A تامین مالی جمع‌آوری کرده است.

Fedi قرار است نسخه آلفای سیستم عامل فدرال خود را با هدف جامعه سازندگان در اواخر این ماه از پیش راه اندازی کند. Fedi به دنبال توانمندسازی افراد برای همکاری از طریق «فدراسیون‌هایی» متشکل از دوستان، خانواده‌ها، همسایگان، سازمان‌های غیرانتفاعی، کلوپ‌های اجتماعی، کسب‌وکارها، کنفرانس‌ها و سایر اشکال جامعه است تا کنترل پول، داده‌ها و زندگی دیجیتالی خود را در عین محافظت از حریم خصوصی کاربران و حفظ حریم خصوصی کاربران در دست بگیرند. خودمختاری

پروتکل منبع باز Fedimint، که Fedi بر اساس آن ساخته شده است، ساخت برنامه ها و ماژول های اضافی را برای توسعه دهندگان آسان می کند تا پیشنهادات Fedi را تکمیل کنند و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین توضیح داده شده است: “این یک راه انعطاف پذیر، محافظت از حریم خصوصی و ساده برای افرادی است که به جایگزین های متمرکز برای ایمن کردن و استفاده از داده ها و پول خود دسترسی ندارند یا به آنها اعتماد ندارند.”

دور تامین مالی توسط Ego Death Capital با مشارکت Block، Kingsway، Trammell Venture Partners و Timechain و سایرین رهبری شد. این بودجه کل بودجه Fedi را به 21.21 میلیون دلار می رساند. اوبی نووسو، مدیر عامل فدی، گفت که علاقه به این دور به آنها اجازه داد تا سرمایه گذارانی را انتخاب کنند که کاملاً با آینده ای که در تلاش برای ایجاد با فدی هستند همسو باشند.

جامعه فدی یا مدل سرپرستی «شخص ثانویه» جایگزینی امن برای صرافی‌های ارز دیجیتال شخص ثالث، خدمات پشتیبان‌گیری ابری و برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده ارائه می‌کند. فناوری زیربنایی سیستم برای گسترش سریع آماده است و می‌توان آن را برای انجام تقریباً تمام کارهایی که مردم در حال حاضر از تلفن هوشمند یا رایانه خود استفاده می‌کنند، تطبیق داد. هدف این سیستم پاسخگویی به نقص‌های امنیتی، حریم خصوصی و اعتماد جایگزین‌های فعلی است و مزایایی مشابه خودسرپرستی بدون موانع فنی یا مالی برای ورود به کاربران به ارمغان می‌آورد.

جف بوث، یکی از بنیان‌گذاران Ego Death Capital و سرمایه‌گذار اصلی این مجموعه، گفت: «فدی نه‌تنها برای حفظ بیت‌کوین، بلکه برای بازپس‌گیری کنترل هر چیزی که در زندگی دیجیتالی شما اهمیت دارد، یک روش واقعاً غیرمتمرکز و فدرال ارائه می‌کند. اغراق آمیز بودن این ترکیب از فناوری ها سخت است، و در حالی که من انتظار دارم Fedi در خط مقدم باشد، من به همان اندازه از آنچه مردم قرار است پیرامون آن بسازند هیجان زده هستم. این واقعاً چیزی است که می تواند ارزش و آینده روشن تری را برای میلیاردها نفر به ارمغان بیاورد.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.