فدرال رزرو 722 بانک را اعلام کرد که بیش از 50 درصد از سرمایه خود را از دست داده اند به دلیل نگرانی از رشد بحران بانکی ایالات متحده – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] فدرال رزرو آمریکا فاش کرده است که 722 بانک در پایان سه ماهه سوم سال 2022 زیان های تحقق نیافته ای را بیش از 50 درصد از سرمایه خود گزارش کرده اند. به بخش نظارت و مقررات فدرال رزرو. 722 بانک زیان غیر واقعی بیش از 50 درصد از سرمایه را گزارش کردند فدرال

کد خبر : 356079
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
فدرال رزرو 722 بانک را اعلام کرد که بیش از 50 درصد از سرمایه خود را از دست داده اند به دلیل نگرانی از رشد بحران بانکی ایالات متحده – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

فدرال رزرو آمریکا فاش کرده است که 722 بانک در پایان سه ماهه سوم سال 2022 زیان های تحقق نیافته ای را بیش از 50 درصد از سرمایه خود گزارش کرده اند. به بخش نظارت و مقررات فدرال رزرو.

722 بانک زیان غیر واقعی بیش از 50 درصد از سرمایه را گزارش کردند

فدرال رزرو ایالات متحده در ارائه هیئت مدیره توسط بخش نظارت و مقررات فاش کرد که 722 بانک زیان های تحقق نیافته ای را بیش از 50 درصد سرمایه خود در پایان سه ماهه سوم سال 2022 گزارش کردند. این ارائه که در ماه آوریل برای عموم منتشر شد، به تاریخ 14 فوریه. تأثیر افزایش نرخ بهره بر برخی بانک ها و رویکرد نظارتی فدرال رزرو برای رسیدگی به مشکلات این بانک ها را برجسته می کند.

در گزارش فدرال رزرو آمده است: «افزایش نرخ‌های بهره زیان‌های غیرقابل تحقق قابل‌توجهی را در اوراق بهادار سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند و در برخی موارد باعث کاهش ارزش سهام ملموس می‌شود». با افزایش نرخ‌های بهره، بانک‌هایی که زیان‌های زیادی از ارزش بازار دارند، می‌توانند چالش‌های مالی و مدیریت ریسک را افزایش دهند.

جزئیات بیشتر ارائه فدرال رزرو:

در پایان سه ماهه سوم، 722 بانک زیان تحقق نیافته بیش از 50 درصد سرمایه را گزارش کردند.

علاوه بر این، “31 مورد از این بانک ها سطوح سهام ملموس منفی را گزارش می کنند”، به این معنی که در حال حاضر “نمی توانند پول جدیدی از بانک های وام مسکن فدرال قرض بگیرند و ممکن است توانایی فروش وام به شرکت های تحت حمایت دولت را از دست بدهند.”

بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی به ابراز نگرانی در مورد بحران بانکی ایالات متحده پرداختند. برخی تاکید کردند که این نشانه روشنی است که بحران بانکی تا حل شدن فاصله دارد در حالی که برخی دیگر هشدار دادند که بحران بانکی در ایالات متحده تازه شروع شده است.

گابور گورباکس، مدیر استراتژی دارایی های دیجیتال در شرکت مدیریت سرمایه گذاری Vaneck، اظهار داشت:

فدرال‌رزرو داده‌ها را در اختیار داشت، می‌دانست که پس از سیاست‌های بی‌ملاحظه نرخ بهره چه اتفاقی می‌افتد، اما به طور معناداری نه به دولت و نه به مردم هشدار نداد.

علیرغم ورشکستگی های متعدد بانک ها، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اصرار دارد که سیستم بانکی ایالات متحده “سالم و انعطاف پذیر” است. رئیس فدرال رزرو در خصوص ریزش بانک های سیلیکون ولی، سیگنیچر بانک و بانک فرست ریپابلیک مدعی شد: «همه آن ها حل شده و از همه سپرده گذاران محافظت شده است».

بسیاری از مردم هشدار داده اند که بحران بانکی ایالات متحده پایان نیافته است، از جمله جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، که ماه گذشته گفت که “تعاقضاتی برای سال های آینده خواهد داشت.” پیتر شیف، اقتصاددان نیز اخیرا هشدار داد که بحران بانکی پایان نیافته و بحران مالی بسیار بدتری در راه است.

نظر شما در مورد وضعیت سیستم بانکی آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.