فدرال رزرو چهارمین افزایش متوالی نرخ 75 بیت در ثانیه را کدگذاری کرد — افزایش سهام، بیت کوین و فلزات – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش 75 واحد پایه (bps) نرخ وجوه فدرال (FFR) را در روز چهارشنبه، 2 نوامبر 2022، افزایش دیگری را در نرخ بهره معرفی کرد. بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که هدف این افزایش کاهش تورم است و فدرال رزرو می گوید “شاخص های اخیر حاکی از رشد

کد خبر : 275667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
فدرال رزرو چهارمین افزایش متوالی نرخ 75 بیت در ثانیه را کدگذاری کرد — افزایش سهام، بیت کوین و فلزات – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش 75 واحد پایه (bps) نرخ وجوه فدرال (FFR) را در روز چهارشنبه، 2 نوامبر 2022، افزایش دیگری را در نرخ بهره معرفی کرد. بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که هدف این افزایش کاهش تورم است و فدرال رزرو می گوید “شاخص های اخیر حاکی از رشد اندک در هزینه ها و تولید است.”

بانک مرکزی ایالات متحده نرخ وجوه فدرال را 75 واحد در ثانیه افزایش داد

در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده میزبان رویدادی به نام “چالش خط لوله استعدادهای زیرساختی” بود، بانک مرکزی این کشور روز چهارشنبه یک بار دیگر FFR را 75 واحد در ثانیه افزایش داد. بازارها قبل از تشکیل کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) قیمت گذاری کرده بودند و افزایش 75 واحدی در ثانیه را پیش بینی کرده بودند.

درست قبل از افزایش نرخ بهره، کاخ سفید گزارش داد که دولت بایدن قصد دارد 13.5 میلیارد دلار برای کمک به خانواده های کم درآمد آمریکایی در پرداخت هزینه های گرمایش زمستان امسال اختصاص دهد. این به دلیل این واقعیت است که تورم داغ باعث شده است که مصرف‌کنندگان آمریکایی 28 درصد بیشتر از زمستان گذشته برای گرم کردن خانه‌های خود بپردازند.

در اطلاعیه FOMC در روز چهارشنبه آمده است: «شاخص‌های اخیر حاکی از رشد اندک در هزینه‌ها و تولید است. وی افزود: «در ماه‌های اخیر دستاوردهای شغلی قوی بوده است و نرخ بیکاری پایین مانده است. بانک مرکزی افزود: تورم همچنان بالاست و منعکس کننده عدم تعادل عرضه و تقاضا مربوط به همه‌گیری، قیمت‌های بالاتر مواد غذایی و انرژی و فشارهای بیشتر بر قیمت است.

بیانیه FOMC فدرال رزرو ادامه داد:

جنگ روسیه علیه اوکراین باعث ایجاد مشکلات انسانی و اقتصادی عظیمی شده است. جنگ و رویدادهای مرتبط با آن فشار افزایشی بیشتری بر تورم ایجاد می‌کند و بر فعالیت‌های اقتصادی جهانی تأثیر می‌گذارد. کمیته به شدت به ریسک های تورمی توجه دارد.

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به دنبال شاخص تورم کلیدی بانک مرکزی ایالات متحده، گزارش شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی (PCE) است که افزایش 0.5 درصدی را در ماه سپتامبر نشان داد. علاوه بر این، آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نشان می دهد که قیمت های مصرف کننده ایالات متحده در ماه سپتامبر 8.2 درصد افزایش یافت.

سهام، بیت کوین و فلزات گرانبها با احتمال یک محور فدرال رزرو افزایش می یابند

پس از اعلام فدرال رزرو برای افزایش 75 بیت در ثانیه، سهام رشد کردند و بیت کوین (BTC) نیز در آخرین ساعت پس از اعلام این خبر، 1 درصد جهش کرد. قیمت طلا، هر اونس تروی، 0.98 درصد افزایش یافت، در حالی که قیمت یک اونس نقره خوب 1.58 درصد نسبت به منطقه 20 دلار در هر اونس افزایش یافت.

با توجه به اینکه اعلامیه فدرال رزرو اشاره ای به یک چرخش احتمالی داشت، بازارها دوباره بازگشتند. بانک مرکزی ایالات متحده گفت: «این کمیته تشدید انباشته سیاست های پولی، تأخیرهایی که سیاست پولی بر فعالیت های اقتصادی و تورم، و تحولات اقتصادی و مالی تأثیر می گذارد، در نظر خواهد گرفت».

فردی مک هفته گذشته گزارش داد که میانگین نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله به بالای 7 درصد جهش کرد در حالی که یک سال قبل تنها 3.14 درصد بود. افزایش FFR احتمالاً به آرامی به نرخ های وام مسکن، اعتبار و وام می رسد که بر هر شهروند آمریکایی که به دنبال دسترسی به این وسایل مالی است تأثیر می گذارد.

در طول سخنرانی بعدی جروم پاول، او همچنان اصرار داشت که افزایش نرخ ها و انقباض پولی برای رسیدگی به تورم داغ کشور مورد نیاز بوده و هستند. پاول در موارد متعدد خاطرنشان کرد که نرخ تورم 2 درصدی همچنان یک هدف قوی است که فدرال رزرو در حال حاضر به دنبال آن است.

اگرچه او همچنین گفت که کاهش سرعت در اقدامات محدودکننده “در راه است” و تاکید کرد که این امر می تواند “در این جلسه آینده یا جلسه بعدی” اتفاق بیفتد، هنگامی که خبرنگاران از رئیس بانک مرکزی پرسیدند آیا فدرال رزرو تا دسامبر تغییر خواهد کرد.

پس از کنفرانس خبری پاول با خبرنگاران، سهام، فلزات گرانبها و بیت کوین یک ساعت پس از انتشار بیانیه FOMC شروع به از دست دادن سودهایی کردند که مشاهده کردند. تا ساعت 2:55 بعدازظهر (ET)، هر چهار شاخص اصلی سهام کاهش یافتند، طلا 0.13٪ افزایش یافت و BTC بعد از ظهر چهارشنبه 0.6٪ افزایش یافت.

برچسب ها در این داستان

نرخ بانک، بانک مرکزی، ارزهای دیجیتال، بازارهای رمزنگاری، داو جونز، اقتصاد، رئیس فدرال رزرو جروم پاول، سیاست گذاران فدرال رزرو، FFR، FOMC، طلا، رکود بزرگ، رکود بزرگ، تورم، نرخ بهره، افزایش نرخ بهره، نزدک، نیویورک، نرخ بهره افزایش، رکود، S&P 500، نقره

نظر شما در مورد چهارمین افزایش متوالی نرخ بهره فدرال رزرو 75 واحد در ثانیه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.