فدرال رزرو و بانک های ایالات متحده با بهبود روحیه در نجات Credit Suisse تمرکز دارند

[ad_1] اکنون توجه به جلسه این هفته فدرال رزرو ایالات متحده است، و معامله گران در این فکر هستند که آیا افزایش بی وقفه نرخ بهره بانک مرکزی – که برخی آنها را عامل ایجاد بحران می دانند – ممکن است به پایان برسد. قرارداد 3 میلیارد فرانک سوئیس (3.2 میلیارد دلار) برای Credit Suisse

کد خبر : 336239
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
فدرال رزرو و بانک های ایالات متحده با بهبود روحیه در نجات Credit Suisse تمرکز دارند

[ad_1]

اکنون توجه به جلسه این هفته فدرال رزرو ایالات متحده است، و معامله گران در این فکر هستند که آیا افزایش بی وقفه نرخ بهره بانک مرکزی – که برخی آنها را عامل ایجاد بحران می دانند – ممکن است به پایان برسد.

قرارداد 3 میلیارد فرانک سوئیس (3.2 میلیارد دلار) برای Credit Suisse که زمانی بیش از 90 میلیارد دلار ارزش داشت و بزرگترین نام گرفتار در آشفتگی بود، توسط رگولاتورهای سوئیسی مهندسی شد و روز یکشنبه اعلام شد.

در حالی که این حرکت بدترین ترس از سرایت سیستماتیک در سیستم مالی را کاهش داد، سهام آسیایی از پایین ترین سطح خود پایین آمدند.

گریس تام، مشاور ارشد سرمایه گذاری هنگ کنگ در BNP Paribas Wealth Management می گوید: «وضعیت فعلی در بانک های منطقه ای ایالات متحده و Credit Suisse نگرانی هایی را در مورد خطر سرایت ایجاد کرده است. این بار، بانک‌های مرکزی بزرگ به سرعت واکنش نشان داده‌اند تا نقدینگی را متوقف کنند. مقامات ایالات متحده همچنین در حال بررسی راه هایی برای تضمین موقت تمام سپرده های بانکی در صورت گسترش بحران بانکی هستند.

با این حال، او انتظار داشت که احساسات سرمایه گذاران در کوتاه مدت بی ثبات باقی بماند.

به نشانه تداوم کسب و کار، Credit Suisse کنفرانس سالانه سه روزه سرمایه گذاری آسیایی خود را در هنگ کنگ در روز سه شنبه آغاز کرد که از جمله مدیران ارشد شرکت های منطقه ای مشارکت می کند.

مدیر عامل Credit Suisse، اولریش کوئرنر، که انتظار می رفت در کنفرانس شرکت کند، با این حال از شرکت انصراف داد و پس از نجات آخر هفته، رویداد به روی رسانه ها بسته شد.

سقوط کردیت سوئیس با فروپاشی بانک سیلیکون ولی بانک و سیگنچر بانک وام دهندگان متوسط ​​ایالات متحده آغاز شد و در حالی که سهام بانک های اروپایی پس از زیان های اخیر بهبود یافتند، سرمایه گذاران هنوز در مورد بمب های تیک تیک دیگر در سیستم بانکی نگران بودند.

سهام بانک فرست ریپابلیک روز دوشنبه به دلیل نگرانی از اینکه سرمایه 30 میلیارد دلاری هفته گذشته کافی نباشد، به نصف کاهش یافت.

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد، جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس و کو، مذاکراتی را با سایر بانک‌های بزرگ درباره تلاش‌های جدید برای ایجاد ثبات در First Republic با سرمایه‌گذاری احتمالی در وام‌دهنده رهبری می‌کند.

JPMorgan و First Republic از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کردند. سخنگوی First Republic به بیانیه قبلی اشاره کرد که در آن بانک گفته بود “در موقعیت خوبی برای مدیریت فعالیت سپرده کوتاه مدت قرار دارد”.

شاخص بانک های S&P 500 وال استریت 0.6 درصد بهبود یافت و سایر وام دهندگان منطقه ای ایالات متحده افزایش یافتند. PacWest Bancorp تقریباً 11 درصد جهش کرد، زیرا گفت که جریان خروجی سپرده‌ها تثبیت شده است و وجوه نقد موجود آن از کل سپرده‌های بیمه نشده فراتر رفته است.

سیاست گذاران از واشنگتن تا اروپا بارها تاکید کرده اند که آشفتگی کنونی با بحران مالی جهانی 15 سال پیش متفاوت است و به بانک ها اشاره کرده اند که سرمایه بهتری دارند و منابع مالی به راحتی در دسترس هستند.

(گرافیک- بیش از 95 میلیارد دلار ارزش بازار در 2 هفته از بین رفت: https://www.reuters.com/graphics/GLOBAL-BANKS/USA/myvmobkeovr/graphic.jpg)

با این حال، بانک‌های مرکزی ارشد در آخر هفته وعده دادند که نقدینگی دلاری را برای تثبیت سیستم مالی فراهم کنند تا از برف‌گیری بانکی به یک بحران بزرگ‌تر جلوگیری کنند.

در یک واکنش جهانی که از زمان اوج همه گیری دیده نشده است، فدرال رزرو اعلام کرد که به بانک های مرکزی کانادا، بریتانیا، ژاپن، منطقه یورو و سوئیس در اقدامی هماهنگ برای افزایش نقدینگی بازار پیوسته است.

معامله گران اکنون شرط بندی های خود را افزایش داده اند که فدرال رزرو چرخه پیاده روی خود را در روز چهارشنبه متوقف می کند تا ثبات مالی را تضمین کند، اما در کل در مورد اینکه آیا فدرال رزرو نرخ سیاست معیار خود را افزایش می دهد یا خیر، اختلاف نظر دارند.

استیو انگلگر، رئیس تحقیقات G10 FX استاندارد چارترد، گفت: «تجربه نزدیک به مرگ بخش بانکی در دو هفته گذشته احتمالاً مقامات فدرال رزرو را در موضع گیری خود در مورد سرعت افزایش بیشتر اندازه گیری می کند.

تمرکز سرمایه گذاران در اروپا به ضربه بزرگی که برخی از دارندگان اوراق قرضه کردیت سوئیس متحمل خواهند شد، معطوف شد و ناظران بانکی منطقه یورو و بریتانیا را بر آن داشت تا تلاش کنند تا از اختلال در بازار اوراق قرضه بانکی قابل تبدیل جلوگیری کنند.

رگولاتورها گفتند که صاحبان این نوع بدهی تنها پس از از بین رفتن سهامداران متحمل ضرر خواهند شد – برخلاف Credit Suisse که تنظیم کننده اصلی آن در سوئیس است.

شرکت حقوقی Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan روز دوشنبه گفت وکلا با تعدادی از دارندگان اوراق قرضه AT1 در مورد اقدامات قانونی احتمالی صحبت می کنند.

(نجات GRAPHIC-Credit Suisse: https://www.reuters.com/graphics/GLOBAL-BANKS/myvmobgwyvr/chart.png)

این قرارداد UBS را به تنها بانک جهانی سوئیس تبدیل خواهد کرد. این امر همچنین اقتصاد سوئیس را بیشتر به یک وام دهنده وابسته خواهد کرد و باعث انتقاد شدید دو حزب بزرگ سیاسی این کشورها شد.

راجر نوردمن، رهبر سوسیال دموکرات‌ها گفت: «آنچه اتفاق افتاده برای اعتبار سوئیس وحشتناک است. “این یک هشدار برای سوئیس در مورد داشتن بانک هایی است که خیلی بزرگ هستند.”

(گرافیک- داستان دو بانک: https://www.reuters.com/graphics/CREDITSUISSE-CRISIS/klvygqzoqvg/chart.png)

(1 دلار = 0.9280 فرانک سوئیس)

(گزارش اضافی توسط دفاتر رویترز؛ نگارش توسط لینکلن فست؛ ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.