فدرال رزرو نرخ ها را به میزان یک چهارم افزایش می دهد، سیگنال ها در چرخه پیاده روی متوقف می شوند

[ad_1] نکات کلیدی تصمیمات فدرال رزرو: فدرال رزرو رای به افزایش ۲۵ امتیاز پایه به محدوده ۵.۰۰ تا ۵.۲۵ درصدی می‌دهد، حرکتی که به طور کلی با انتظارات بازار مطابقت دارد. تصمیم برای پیشبرد یک افزایش دیگر بخشی از تلاش‌ها برای بازگرداندن ثبات قیمت است تورم بسیار بالاتر از هدف 2.0 درصدی بانک مرکزی است

کد خبر : 354740
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
فدرال رزرو نرخ ها را به میزان یک چهارم افزایش می دهد، سیگنال ها در چرخه پیاده روی متوقف می شوند

[ad_1]

نکات کلیدی تصمیمات فدرال رزرو:

  • فدرال رزرو رای به افزایش ۲۵ امتیاز پایه به محدوده ۵.۰۰ تا ۵.۲۵ درصدی می‌دهد، حرکتی که به طور کلی با انتظارات بازار مطابقت دارد.
  • تصمیم برای پیشبرد یک افزایش دیگر بخشی از تلاش‌ها برای بازگرداندن ثبات قیمت است تورم بسیار بالاتر از هدف 2.0 درصدی بانک مرکزی است
  • این FOMC هدایت سیگنال یک مکث در چرخه سفت شدن است

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: قیمت‌های نفت در چرخه‌های اقتصادی به دلیل خطرات اقتصادی چشم‌انداز تقاضا را تیره‌تر می‌کند و کنترل را تحت کنترل دارد

واکنش بازار

به روز شده در 3:25 بعد از ظهر ET

قراردادهای آتی S&P 500 ابتدا پس از اعلام توقف احتمالی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، پیشرفت کردند، اما پس از آن در کنفرانس مطبوعاتی پاول به دنبال اظهاراتی که در این باره گفت: سیاست گذاران کاهش هزینه های استقراض در سال جاری را پیش بینی نمی کنندبا توجه به این دیدگاه که تورم آنقدر سریع کاهش نخواهد یافت که چنین اقدامی را تضمین کند. اگر این پیام در وال استریت بماند، بازار سهام ممکن است به زودی با بیداری بی ادبانه مواجه شود.

نمودار 5 دقیقه ای آتی S&P 500

منبع: TradingView

به روز شده در 2:30 بعد از ظهر ET

بلافاصله پس از عبور از اعلامیه FOMC، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، زیان‌های معاملاتی را افزایش داد، در حالی که معاملات آتی S&P 500 با استقبال معامله‌گران از حرکت فدرال رزرو برای توقف احتمالی در کمپین فشرده‌تر، افزایش یافت.

نمودار 5 دقیقه ای شاخص دلار آمریکا و S&P 500

منبع: TradingView

مقاله اصلی منتشر شده در 2:10 PM ET

فدرال رزرو امروز یکی از مورد انتظارترین جلسات خود را در چند وقت اخیر به پایان رساند و به اتفاق آرا به افزایش نرخ بهره معیار خود به میزان 25 واحد پایه به محدوده 5.00٪ تا 5.25٪، بالاترین باند و بنابراین محدودترین سیاست از سال 2007 رای داد.

تصمیم فدرال رزرو برای ادامه افزایش مجدد به طور گسترده تا اطلاعیه روز چهارشنبه پیش بینی می شد و بخشی از تلاش های تهاجمی بانک مرکزی برای بازگرداندن ثبات قیمت در اقتصاد است، با تورم کل در 5.0 درصد در ماه مارس، که بسیار بالاتر از بلندمدت است. هدف 2.0 درصد

تصمیم فدرال رزرو در یک نگاه

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

در بیانیه سیاستی، بانک لحن ضعیفی نسبت به رشد داشت و اشاره کرد که فعالیت های اقتصادی در سه ماهه اول با سرعت کمی گسترش یافته است، اما با اظهارنظرهای بدبینانه با نظرات مثبت تر در مورد بازار کار مقابله کرد و تاکید کرد که افزایش شغلی قوی بوده است.

از نظر چشم انداز قیمت مصرف کننده، سیاست گذاران نشان دادند که تورم همچنان در حال افزایش است و کمیته همچنان به ریسک های تورمی توجه زیادی دارد. همچنین تأکید شد که تحولات اخیر مرتبط با بحران بخش بانکی می‌تواند بر فعالیت‌های اقتصادی، استخدام و تورم تأثیر بگذارد.

در مورد سیاست پولی، FOMC رهنمودهای خود را به گونه ای تنظیم کرد که نشان دهنده توقف کمپین پیاده روی باشد، و جایگزین زبانی شد که “ممکن است برخی سیاست های بیشتر برای تقویت مناسب باشد” “در تعیین میزانی که ممکن است تقویت سیاست اضافی مناسب باشد” این بانک تشدید انباشته سیاست پولی را در نظر خواهد گرفت.

دستورالعمل اصلاح شده نشان می دهد که فدرال رزرو در جلسات آتی معلق خواهد ماند، اما رویکرد وابستگی به داده ها را حفظ خواهد کرد و گزینه های خود را در صورتی که به دلیل شرایط غیرقابل پیش بینی در آینده سخت تر شود، باز نگه می دارد. در هر صورت، پیام ماه مه آشکارا از پیامی که در ماه مارس ارائه شد، بسیار کذب تر است. این باید برای دلار آمریکا در کوتاه مدت نزولی باشد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.