فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش داد و اصرار داشت که سیستم بانکی ایالات متحده سالم و انعطاف پذیر است – بیت کوین نیوز

[ad_1] فدرال رزرو ایالات متحده، همراه با کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) روز چهارشنبه اعلام کرد که بانک مرکزی نرخ وجوه فدرال را 25 واحد پایه (bps) افزایش خواهد داد، همانطور که بازار به طور گسترده انتظار داشت. این دهمین مورد متوالی است که فدرال رزرو از زمان افزایش 25 واحدی اولیه در مارس 2022،

کد خبر : 354728
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۵۶
فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش داد و اصرار داشت که سیستم بانکی ایالات متحده سالم و انعطاف پذیر است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

فدرال رزرو ایالات متحده، همراه با کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) روز چهارشنبه اعلام کرد که بانک مرکزی نرخ وجوه فدرال را 25 واحد پایه (bps) افزایش خواهد داد، همانطور که بازار به طور گسترده انتظار داشت. این دهمین مورد متوالی است که فدرال رزرو از زمان افزایش 25 واحدی اولیه در مارس 2022، نرخ بهره را افزایش داده است.

در اطلاعیه FOMC آمده است: «تقویت سیاست اضافی ممکن است مناسب باشد»

در ساعت 14:00 به وقت شرقی، بانک مرکزی با استناد به این که فعالیت اقتصادی «با سرعتی ملایم در سه ماهه اول» رشد کرده است، نرخ بهره معیار را افزایش داد. اعلامیه فدرال رزرو اشاره کرد که بیکاری کم بوده اما “تورم همچنان بالاست.” بیانیه FOMC بیشتر به مسائل صنعت بانکداری ایالات متحده پرداخت و کمیته تاکید کرد که “سیستم بانکی ایالات متحده سالم و انعطاف پذیر است.”

زنجیره ناگسستنی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر این بانک برای کاهش تورم است. در بیانیه مطبوعاتی FOMC به اولویت کاهش نرخ تورم به محدوده 2 درصد اشاره شده است. FOMC روز چهارشنبه گفت: “در حمایت از این اهداف، کمیته تصمیم گرفت تا محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را به 5 تا 5-1/4 درصد افزایش دهد.”

این خبر باعث شد هر چهار شاخص اصلی سهام ایالات متحده در کنار جهش اندک در بازارهای فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال، جهش کنند. با این حال، سرمایه‌گذاران در آن زمان هنوز منتظر شنیدن آنچه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد نرخ‌های آینده است، می‌گفتند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را تا پایان سال متوقف خواهد کرد.

در حالی که برخی از ناظران بازار انتظار دارند بانک مرکزی نرخ بهره بانکی را تغییر دهد و کاهش دهد، FOMC گفت این کمیته همچنان پیش بینی می کند که “تحکیم سیاست های اضافی ممکن است برای بازگرداندن تورم به 2 درصد در طول زمان مناسب باشد.” پیام FOMC توضیح نمی دهد که آیا فدرال رزرو در نشست ژوئن نرخ را ثابت نگه می دارد یا خیر.

پاول در این کنفرانس مطبوعاتی به محدودیت بدهی ایالات متحده پرداخت و ابراز امیدواری کرد که به یک راه حل برسد. مطابق با اظهارات قبلی وی، فدرال رزرو معتقد است که عدم افزایش سقف بدهی می تواند منجر به اختلال مالی شود. در مورد حرکت بعدی فدرال رزرو، پاول اظهار داشت که بانک مرکزی “آماده انجام اقدامات بیشتر در صورت لزوم سیاست های پولی بیشتر است.”

برچسب ها در این داستان

سیستم بانکی، بازارهای رمزنگاری، اقتصاد، فدرال رزرو، تصمیمات مالی، FOMC، تورم، نرخ بهره، جروم پاول، سیاست پولی، فلزات گرانبها، بازار سهام، اقتصاد ایالات متحده

فکر می کنید تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره چه معنایی برای اقتصاد ایالات متحده دارد؟ نظرات و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.