فدرال رزرو می گوید مردم از تورم متنفرند، نظرسنجی سرشماری نشان می دهد که تورم عمیق است

[ad_1] با توجه به داده‌های نظرسنجی جدید خانوارهای سرشماری ایالات متحده که شامل سؤالات بیشتری در مورد افزایش قیمت‌ها می‌شود، معلوم می‌شود که آنها را به شکلی گسترده و اغلب شدید به هم می‌زند. بر اساس آخرین نسخه از نظرسنجی نبض خانگی سرشماری، حدود 65 درصد از بزرگسالان ایالات متحده افزایش قیمت ها را “بسیار”

کد خبر : 263707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۶
فدرال رزرو می گوید مردم از تورم متنفرند، نظرسنجی سرشماری نشان می دهد که تورم عمیق است

[ad_1]

با توجه به داده‌های نظرسنجی جدید خانوارهای سرشماری ایالات متحده که شامل سؤالات بیشتری در مورد افزایش قیمت‌ها می‌شود، معلوم می‌شود که آنها را به شکلی گسترده و اغلب شدید به هم می‌زند.

بر اساس آخرین نسخه از نظرسنجی نبض خانگی سرشماری، حدود 65 درصد از بزرگسالان ایالات متحده افزایش قیمت ها را “بسیار” یا “متوسط” استرس زا می دانند.

استرس ناشی از افزایش قیمت ها برای بزرگسالان اسپانیایی تبار و سیاه پوست کمی بیشتر بود. در میان کسانی که مدرک دانشگاهی داشتند، در حدود 54 درصد کمتر بود و شاید تعجب آور نبود که تفاوت شدیدی از نظر درآمد داشته باشد. بیش از 80 درصد از کسانی که سالانه کمتر از 50000 دلار درآمد دارند، تورم فعلی را استرس زا می دانند. برای کسانی که بیش از 200000 دلار درآمد داشتند کمتر از 38٪ بود.

تحت فشار تورم تحت استرس تورم –

اداره سرشماری بررسی نبض خانوار را در اوایل همه‌گیری آغاز کرد تا سعی کند روندهای سلامت، اجتماعی و اقتصادی در حال تغییر را در زمان واقعی نظارت کند، با داده‌های جمع‌آوری و منتشر شده با فراوانی بیشتری نسبت به سایر تخمین‌های جمعیتی آن. سوالات در طول زمان بر اساس روندهای نوظهور مانند کار از خانه تغییر کرده اند.

در نسخه‌های اخیر، افزایش ناامنی غذایی را با از بین رفتن برنامه‌های حمایت از درآمد دوران همه‌گیری ثبت کرده است، با آخرین نظرسنجی که نشان می‌دهد 11.5 درصد از بزرگسالان در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که «گاهی یا اغلب» غذای کافی وجود ندارد. کمتر از 8 درصد در اواسط سال 2021، زمانی که برنامه های حمایت از درآمد همه گیر هنوز وجود داشت.

از زمانی که تورم در سال گذشته شروع به افزایش کرد، نشان داد که سهم بزرگسالان در خانواده‌هایی که تامین هزینه‌های معمول در آن‌ها “تا حدودی یا بسیار دشوار” بود، از حدود 26٪ در اواسط سال گذشته به 40٪ افزایش یافت.

مشکل در پرداخت قبوض -

جدیدترین نظرسنجی که از 14 تا 26 سپتامبر انجام شد و شامل پاسخ‌هایی از حدود 51000 خانوار بود، سعی کرد عمیق‌تر در مورد چگونگی تأثیر تورم بر خلق و خو و رفتار مردم تحقیق کند.

این موضوع برای فدرال رزرو ایالات متحده نگران کننده است زیرا تلاش می کند انعطاف پذیری مالی خانوارها و مقامات منتخب را که در انتخابات میان دوره ای رقابت می کنند، ارزیابی کند.

با افزایش قیمت کلی مصرف‌کننده در ماه اوت سالانه بیش از 8 درصد، نظرسنجی سرشماری نشان داد که این امر بر الگوهای هزینه‌ها و همچنین روانشناسی تأثیر گذاشته است.

حدود 35 درصد از بزرگسالان گفتند که سفر خود را در هفته گذشته به دلیل هزینه بنزین کنسل کرده‌اند، در حالی که حدود 20 درصد گفتند که برای پرداخت هزینه‌های «نیازهای اولیه خانه مانند دارو یا غذا» را کاهش داده یا حذف کرده‌اند. یک قبض انرژی

(گزارش هاوارد اشنایدر؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.