فدرال رزرو قوانین سخت تری را برای بانک های متوسط ​​پس از سقوط SVB در نظر می گیرد

[ad_1] نوشته پیت شرودر (رویترز) – به گفته یک منبع آگاه، فدرال رزرو در حال بررسی قوانین سختگیرانه و نظارت بر بانک های متوسط ​​مشابه بانک سیلیکون ولی است که هفته گذشته به طور ناگهانی سقوط کرد. فروپاشی بانک باعث ایجاد ترس در سراسر سیستم مالی شد، تلاش فوق‌العاده دولت را برای اطمینان بخشیدن به

کد خبر : 333602
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
فدرال رزرو قوانین سخت تری را برای بانک های متوسط ​​پس از سقوط SVB در نظر می گیرد

[ad_1]

نوشته پیت شرودر

(رویترز) – به گفته یک منبع آگاه، فدرال رزرو در حال بررسی قوانین سختگیرانه و نظارت بر بانک های متوسط ​​مشابه بانک سیلیکون ولی است که هفته گذشته به طور ناگهانی سقوط کرد.

فروپاشی بانک باعث ایجاد ترس در سراسر سیستم مالی شد، تلاش فوق‌العاده دولت را برای اطمینان بخشیدن به سپرده‌گذاران و متوقف کردن سیستم انجام داد و بحث‌هایی را در مورد معکوس کردن قوانین قبلی تسهیل برای بانک‌های منطقه به راه انداخت.

این منبع به رویترز گفت، اکنون بررسی شکست 209 میلیارد دلاری بانک توسط مایکل بار، معاون نظارت فدرال رزرو، می تواند منجر به تقویت قوانین بانک ها در محدوده 100 تا 250 میلیارد دلاری شود.

این بررسی نظارت و مقررات بانک مرکزی توسط فدرال رزرو تا اول ماه مه منتشر خواهد شد و بازنگری قوانین سرمایه بانکی توسط بار که قبلاً در حال انجام است را تقویت می کند.

وال استریت ژورنال روز سه‌شنبه گزارش داد که فدرال رزرو در حال بررسی مجدد مقررات مربوط به بانک‌های متوسط ​​است که می‌تواند منجر به الزامات سرمایه و نقدینگی سخت‌گیرانه‌تر شود و به طور بالقوه «آزمایش‌های استرس» سالانه را تشدید کند.

در حال حاضر سخت‌ترین نیازهای سرمایه و نقدینگی برای بزرگ‌ترین بانک‌های کشور محفوظ است، زیرا قانون مقررات‌زدایی در سال 2018 توسط کنگره و فدرال رزرو تحت رهبری قبلی این قوانین را برای شرکت‌های کوچک‌تر کاهش داد. شرکت‌های بزرگ‌تر نیز با الزامات حسابداری و تست استرس مکرر و دقیق‌تر مواجه هستند.

همه این الزامات می تواند توسط فدرال رزرو پس از فروپاشی مجدداً مورد بررسی قرار گیرد، که این امر همچنین باعث درخواست های تازه از طرفداران قوانین سخت تر برای تنظیم کننده ها برای بازسازی این محدودیت ها شده است.

روز سه شنبه، 50 قانونگذار دموکرات، از جمله سناتور الیزابت وارن، لایحه ای را برای لغو قانونی ارائه کردند که قوانین را برای بانک ها در سال 2018 تسهیل می کرد.

(گزارش توسط یانا گور در بنگالورو و پیت شرودر در واشنگتن ویرایش توسط شری ناواراتنام و سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.