فدرال رزرو در انتظار Investing.com بود زیرا محرک چین باعث شادی کمی می شود

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند، در حالی که با توجه به نگرانی ها در مورد افزایش نرخ های بهره و بدتر شدن چشم انداز اقتصادی، اقدامات محرک بیشتر در چین تاثیر چندانی در بهبود روحیه ایجاد نکرد، دلار نسبت به افزایش اخیر ثابت ماند. دلار به

کد خبر : 377522
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
فدرال رزرو در انتظار Investing.com بود زیرا محرک چین باعث شادی کمی می شود

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند، در حالی که با توجه به نگرانی ها در مورد افزایش نرخ های بهره و بدتر شدن چشم انداز اقتصادی، اقدامات محرک بیشتر در چین تاثیر چندانی در بهبود روحیه ایجاد نکرد، دلار نسبت به افزایش اخیر ثابت ماند.

دلار به شدت از پایین ترین سطح 15 ماهه این هفته بهبود یافت زیرا معامله گران در آستانه هفته آینده به سمت پناهگاه های امن چرخیدند. در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد، بازارها در مورد اینکه آیا بانک سیگنالی را نشان خواهد داد یا خیر، نامطمئن باقی ماند.

و در روز جمعه شاهد اندکی سود بود که هر کدام 0.1 درصد در تجارت آسیا کاهش یافت. اما قرار بود هر دوی آنها در این هفته نزدیک به 1 درصد رشد کنند.

این باعث شد که اکثر واحدهای آسیایی به سمت زیان های هفتگی پیش بروند و سرمایه گذاران همچنان نسبت به دارایی های ریسک محور پیش از نشست فدرال رزرو محتاط هستند.

یوان چین پس از تثبیت قوی، اقدامات محرک در تمرکز تقویت می شود

در روز جمعه پس از تثبیت نقطه میانی روزانه قوی تر توسط بانک مردم، 0.1 درصد افزایش یافت. این ارز پس از نگرانی ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی چین در طول هفته، از سطح 7.2 به دلار بهبود یافت.

پس از گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر اینکه بزرگترین بانک‌های دولتی این کشور با فروش دلار برای حمایت از یوان در بازارهای ارز مداخله کرده‌اند، بالاترین تنظیم‌کننده ارز چین روز جمعه گفت که این کشور این کار را انجام خواهد داد.

در بخش محرک، برنامه‌ریز ارشد اقتصادی چین، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، با هدف حمایت از هزینه‌های خودرو و لوازم الکترونیکی مصرفی.

در حالی که این حرکت حاکی از حمایت بیشتر از کندی بهبود اقتصادی در کشور است، افزایش نقدینگی همچنین از فشار بیشتر بر یوان خبر می دهد. بازارهای گسترده تر نیز از اقدامات محرک جدید چندان خوشحال نشدند.

یوآن یکی از بدترین ارزهای آسیایی در سال جاری است که 4 درصد نسبت به دلار کاهش یافته است.

سایر ارزهای آسیایی با افت 0.3 درصدی کاهش یافتند، در حالی که به صورت جانبی معامله شدند.

ین ژاپن ثابت است، تورم CPI در ماه ژوئن رشد می کند

همانطور که داده ها نشان داد تورم (CPI) تا ماه ژوئن ثابت باقی مانده است. این قرائت نشان داد که تورم ژاپن با وجود اقدامات دولت برای مهار قیمت های بالا شروع به افزایش کرده است و در نهایت می تواند بانک ژاپن (BOJ) را برای تشدید سیاست های پولی تحت فشار قرار دهد. قرائت روی نیز نزدیک به بالاترین حد در 40 سال گذشته باقی ماند.

با این حال، نظرسنجی رویترز نشان داد که بازارها تا حد زیادی انتظار دارند که BOJ سیاست کنترل منحنی بازدهی خود را در جلسه هفته آینده حفظ کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.