فدرال رزرو خیلی بی ربط نیست و رمزارز «بی ربط» است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] رئیس JPMorgan Chase که رمزارز “به نوعی در طرح چیزها بی ربط است.” او در مورد اقتصاد ایالات متحده، از موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو دفاع کرد و تاکید کرد که اگر اقدام فدرال رزرو “برای مدتی باعث رکود کمی عمیق تر شود” پس “این بهایی است که باید بپردازیم.” رئیس جی پی مورگان

کد خبر : 271963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
فدرال رزرو خیلی بی ربط نیست و رمزارز «بی ربط» است – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

رئیس JPMorgan Chase که رمزارز “به نوعی در طرح چیزها بی ربط است.” او در مورد اقتصاد ایالات متحده، از موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو دفاع کرد و تاکید کرد که اگر اقدام فدرال رزرو “برای مدتی باعث رکود کمی عمیق تر شود” پس “این بهایی است که باید بپردازیم.”

رئیس جی پی مورگان چیس درباره اقتصاد و رکود ایالات متحده

دانیل پینتو، رئیس JPMorgan Chase در مصاحبه ای با CNBC که دوشنبه منتشر شد، درباره اقتصاد و ارزهای دیجیتال ایالات متحده اظهار نظر کرد. پینتو همچنین مدیر عامل بانک سرمایه گذاری جهانی و مدیر عامل بانک شرکت و سرمایه گذاری آن است.

مدیر اجرایی 59 ساله در کودکی در آرژانتین بزرگ شد، جایی که تورم اغلب بسیار بالا بود، او با اشاره به اینکه زندگی با تورم فراگیر “بسیار بسیار استرس زا” بود. افزایش قیمت در آرژانتین از سال 1975 تا 1991 به طور متوسط ​​بیش از 300 درصد در سال بوده است.

پینتو نظر داد:

به همین دلیل است که وقتی مردم می گویند “فدرال رزرو خیلی جنگ طلب است”، من مخالفم. من فکر می کنم بازگرداندن تورم در یک جعبه بسیار مهم است… اگر باعث رکود کمی عمیق تر برای یک دوره زمانی شود، این بهایی است که باید بپردازیم.

رئیس جی پی مورگان تاکید کرد که فدرال رزرو نمی تواند اجازه دهد تورم در اقتصاد ریشه دوانده شود، و تاکید کرد که بازگشت زودهنگام به سیاست پولی آسان تر، خطر تکرار اشتباهات دهه 70 و 80 را به همراه دارد.

کریپتو “نوعی بی ربط” است

در اظهار نظر در مورد ارزهای دیجیتال، مدیر اجرایی JPMorgan ادعا می کند که اخیراً پیشرفت کمی از نظر پذیرش نهادی رمزارز وجود دارد. پینتو گفت:

واقعیت این است که شکل فعلی کریپتو به یک طبقه دارایی کوچک تبدیل شده است که به نوعی در طرح چیزها نامربوط است.

با این حال، او خاطرنشان کرد: «اما فناوری، مفاهیم، ​​چیزی احتمالاً در آنجا اتفاق می افتد. فقط به شکل فعلی آن نیست.»

برخلاف باور پینتو، بسیاری از شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ شاهد افزایش علاقه سازمانی به ارزهای دیجیتال هستند و خدمات ارزهای دیجیتال خود را افزایش می‌دهند. نزدک در ماه سپتامبر با استناد به افزایش تقاضا برای دارایی های دیجیتال در میان سرمایه گذاران نهادی، یک واحد رمزنگاری ایجاد کرد. غول مالی State Street اخیراً گفته است که تقاضای ناخواسته از سوی موسسات را می بیند. در ماه مه، سیتی، ولز فارگو و BNY Mellon با استناد به تسریع پذیرش نهادی دارایی‌های کریپتو، در شرکت رمزنگاری Talos سرمایه‌گذاری کردند.

جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان چیس نیز معتقد است که بلاک چین و امور مالی غیرمتمرکز (defi) واقعی هستند. با این حال، او گفت که ارزهای رمزپایه، از جمله بیت کوین، «طرح‌های پونزی غیرمتمرکز» هستند.

برچسب ها در این داستان

دانیل پینتو، دانیل پینتو بیت کوین، کریپتو دنیل پینتو، ارز دیجیتال دانیل پینتو، تورم دنیل پینتو، رکود دنیل پینتو، فدرال رزرو، جی پی مورگان، تورم جی پی مورگان، رئیس جی پی مورگان، رکود جی پی مورگان، اقتصاد جی پی مورگان آمریکا

نظر شما در مورد نظرات دانیل پینتو، رئیس JPMorgan Chase چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.