فدرال رزرو به تمرکز روی رمزارز ادامه خواهد داد – رئیس فدرال رزرو می گوید “ما نمی خواهیم مانع نوآوری شویم” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] میشل بومن، رئیس فدرال رزرو می‌گوید در حالی که «فعالیت‌های ارزهای دیجیتال می‌توانند خطرات قابل‌توجهی داشته باشند،» فدرال رزرو نمی خواهد “موانع نوآوری” باشد. وی افزود: «ببا مهار نوآوری، می‌توانیم رشد را در این فضا به بخش غیربانکی سوق دهیم که منجر به شفافیت بسیار کمتر و ریسک بالقوه ثبات مالی شود.» رئیس فدرال

کد خبر : 305507
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
فدرال رزرو به تمرکز روی رمزارز ادامه خواهد داد – رئیس فدرال رزرو می گوید “ما نمی خواهیم مانع نوآوری شویم” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

میشل بومن، رئیس فدرال رزرو می‌گوید در حالی که «فعالیت‌های ارزهای دیجیتال می‌توانند خطرات قابل‌توجهی داشته باشند،» فدرال رزرو نمی خواهد “موانع نوآوری” باشد. وی افزود: «ببا مهار نوآوری، می‌توانیم رشد را در این فضا به بخش غیربانکی سوق دهیم که منجر به شفافیت بسیار کمتر و ریسک بالقوه ثبات مالی شود.»

رئیس فدرال رزرو در مورد کریپتو، اقتصاد ایالات متحده و تورم

میشل بومن، یکی از اعضای شورای حکام سیستم فدرال رزرو، سه شنبه در یک رویداد رهبری انجمن بانکداران فلوریدا در میامی درباره ارزهای دیجیتال، اقتصاد ایالات متحده و تلاش فدرال رزرو برای کاهش تورم صحبت کرد.

رئیس فدرال رزرو در مورد سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX و سایر رویدادهای اخیر در فضای کریپتو گفت: «این رویدادها روشن کرده است که فعالیت‌های ارزهای دیجیتال می‌تواند خطرات قابل‌توجهی برای مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها و احتمالاً سیستم مالی بزرگ‌تر ایجاد کند.»

بومن با اشاره به اینکه انتظار دارد برخی بانک‌ها به بررسی «چگونگی مشارکت در فعالیت‌های مرتبط با رمزارز» ادامه دهند، تأکید کرد:

با توجه به خطرات قابل توجهی که ممکن است این فعالیت ها ایجاد کند، فدرال رزرو و سایر آژانس های بانکی به تمرکز خود در این زمینه ادامه خواهند داد. اما نکته اصلی این است که ما نمی خواهیم مانع نوآوری شویم.

رئیس فدرال رزرو ادامه داد: ما به عنوان تنظیم کننده باید از نوآوری حمایت کنیم و بدانیم که صنعت بانکداری باید برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده تکامل یابد.

«با مهار نوآوری، می‌توانیم رشد را در این فضا به بخش غیربانکی سوق دهیم که منجر به شفافیت بسیار کمتر و ریسک بالقوه ثبات مالی شود. ما در حال بررسی برخی از این مسائل و اینکه یک رویکرد نظارتی می تواند چگونه باشد، فکر می کنیم.

در مورد مبارزه فدرال رزرو با تورم، فرماندار بومن اظهار داشت که از اقدامات سیاستی کمیته بازار باز فدرال (FOMC) برای مقابله با تورم بالا در سال گذشته حمایت کرده است. او تاکید کرد: “من متعهد به انجام اقدامات بیشتر برای کاهش تورم به هدف خود هستم.”

رئیس فدرال رزرو توضیح داد که FOMC از مارس گذشته سیاست های پولی خود را از طریق ترکیبی از افزایش نرخ وجوه فدرال به میزان 4-1/4 درصد و کاهش دارایی های ترازنامه ما تشدید کرده است.

بومن ضمن اشاره به اینکه در ماه های اخیر شاهد کاهش در برخی معیارهای تورم بوده ایم، تاکید کرد:

ما کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن داریم، بنابراین من انتظار دارم که FOMC به افزایش نرخ بهره برای تشدید سیاست های پولی ادامه دهد.

نظر شما در مورد اظهارات میشل بومن، رئیس فدرال رزرو در مورد ارزهای دیجیتال و تلاش فدرال رزرو برای کاهش تورم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.