فدرال رزرو امروز تصمیم خود درباره نرخ بهره را منتشر می کند

فدرال رزرو ایالات متحده در جریان تصمیم گیری نرخ بهره امروز با بادهای معکوس اقتصادی مواجه است که تورم بالا و رشد کمتر منجر به خطر رکود تورمی می شود. تنها چیزی که در سناریوی رکود تورمی از بین می رود، بیکاری بالا است. تاکنون در سال جاری، رشد شغل در ایالات متحده انعطاف‌پذیر بوده

کد خبر : 202372
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
فدرال رزرو امروز تصمیم خود درباره نرخ بهره را منتشر می کند



فدرال رزرو ایالات متحده در جریان تصمیم گیری نرخ بهره امروز با بادهای معکوس اقتصادی مواجه است که تورم بالا و رشد کمتر منجر به خطر رکود تورمی می شود. تنها چیزی که در سناریوی رکود تورمی از بین می رود، بیکاری بالا است. تاکنون در سال جاری، رشد شغل در ایالات متحده انعطاف‌پذیر بوده است و با نتایج ADP امروز و ارقام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که در این جمعه، 6 می منتشر شد، اطلاعات بیشتری در مورد سلامت بازار کار ارائه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سیاست‌گذاران پولی بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، چاره‌ای جز افزایش نرخ بهره برای کنترل تورم ندارند. آیا این اقدام به اندازه کافی تورم را کاهش می دهد تا از رکود تورمی جلوگیری کند یا در نهایت شرایط را دشوارتر کند؟

همانطور که اقتصاد ایالات متحده و جهان از رکود همه گیر بهبود می یابند، تورم ناشی از رویدادهای ژئوپلیتیکی چشم انداز را تیره می کند. واضح است که فدرال رزرو باید نرخ بهره را افزایش دهد، اما اندازه این افزایش سوال بزرگ است. سرعت زیاد و سریع می تواند اعتماد و سرمایه گذاری در ایجاد شغل را تضعیف کند و به احتمال زیاد منجر به رکود تورمی شود. یک دوره رکود تورمی بر خطرات اوراق قرضه دولتی ایالات متحده تأثیر می گذارد، به این معنی که سیاست فدرال رزرو روی یک طناب محکم با افت طولانی تر تعادل می کند.

امروز، معامله گران دلار آمریکا نرخ بهره را 0.5 درصد به 0.75 درصد از سطح فعلی 0.5 درصد افزایش می دهند. هر گونه غافلگیری احتمالاً به معنای نوسانات دلار است که از ابتدای سال روند صعودی را دنبال کرده است. گزارش PMI خدمات ISM برای ایالات متحده نیز امروز منتشر می شود و سرنخ های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد ارائه می دهد.

به تحلیل بنیادی علاقه دارید؟ برای وبینارهای رایگان Admirals ثبت نام کنید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

در اخبار معاملاتی برای یورو، فروش خرده فروشی در ماه مارس در سال به سال امروز منتشر شد و انتظار می رود 1.4 درصد رشد کند. منطقه یورو به دلیل درگیری در اوکراین و فشارهای تورمی با موانع قابل توجهی برای رشد روبرو شده است و یورو ممکن است بسته به نتایج و واکنش معامله گران به آخرین اخبار حرکت کند. یورو همچنان تحت فشار شدید دلار آمریکا قرار دارد و معامله گران به چشم انداز برابری بین واحد پول رایج منطقه یورو و دلار چشم دوخته اند.

در اخبار سرمایه‌گذاری، درآمدهای سه ماهه اول از شرکت‌های بزرگ eBay Inc، Volkswagen (VW) St، و Siemens Healthineers AG امروز منتشر می‌شوند.

برای احساسات بیشتر بازار و تحلیل بنیادی، به به‌روزرسانی‌های بازار جهانی Admirals را ببینید.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.