فدرال رزرو افزایش زیادی نرخ بهره را ارائه می دهد و شاهد حرکت بزرگ دیگری در سال 2022 است

در همین حال، پیش‌بینی‌های اقتصادی سه ماهه بانک مرکزی ایالات متحده نشان می‌دهد که اقتصاد در سال 2022 با رشد 0.2 درصدی در پایان سال، به 1.2 درصد در سال 2023، بسیار پایین‌تر از پتانسیل اقتصاد، کاهش یافته است. نرخ بیکاری که در حال حاضر 3.7 درصد است، پیش بینی می شود که امسال به

کد خبر : 257949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
فدرال رزرو افزایش زیادی نرخ بهره را ارائه می دهد و شاهد حرکت بزرگ دیگری در سال 2022 است


در همین حال، پیش‌بینی‌های اقتصادی سه ماهه بانک مرکزی ایالات متحده نشان می‌دهد که اقتصاد در سال 2022 با رشد 0.2 درصدی در پایان سال، به 1.2 درصد در سال 2023، بسیار پایین‌تر از پتانسیل اقتصاد، کاهش یافته است. نرخ بیکاری که در حال حاضر 3.7 درصد است، پیش بینی می شود که امسال به 3.8 درصد و در سال 2023 به 4.4 درصد افزایش یابد. مشاهده می شود که تورم به آرامی به هدف 2 درصدی فدرال رزرو در سال 2025 باز می گردد.

کاهش نرخ تا سال 2024 پیش بینی نشده است.

سهام ایالات متحده پس از انتشار بیانیه سیاست افزایش یافت در حالی که دلار در دو دهه اخیر در برابر سبدی از ارزها صعود کرد. در بازار خزانه داری ایالات متحده، که نقشی کلیدی در انتقال تصمیمات سیاست فدرال رزرو به اقتصاد واقعی دارد، بازده اوراق دو ساله به بالاترین سطح خود از سال 2007 رسید. بازده اوراق 10 ساله نیز به یک سطح افزایش یافت. از سال 2011 دیده نشده است.

نرخ وجوه فدرال پیش بینی شده برای پایان سال جاری نشان دهنده افزایش 1.25 درصدی دیگر در دو جلسه سیاست گذاری باقی مانده فدرال رزرو در سال 2022 است، سطحی که حاکی از افزایش 75 واحدی دیگر در آینده است.

فدرال رزرو در بیانیه ای با اعلام سومین افزایش متوالی 75 واحدی خود که به طور قابل توجهی بالاتر از افزایش یک چهارم درصدی معمول در مرکز ایالات متحده است، گفت: «کمیته به شدت متعهد به بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی خود است. بانک

در بیانیه کمیته بازار آزاد فدرال سیاستگذار، که بیانیه قبلی خود در ماه ژوئیه را تکرار می کند، گفت: فدرال رزرو “پیش بینی می کند که افزایش مستمر در محدوده هدف مناسب خواهد بود.”

پیش بینی های به روز شده حاکی از یک نبرد طولانی فدرال رزرو برای سرکوب بالاترین دوره تورم از دهه 1980 است، و نبردی که به طور بالقوه اقتصاد را حداقل به مرز رکود سوق می دهد.

فدرال رزرو گفت که «شاخص‌های اخیر حاکی از رشد اندک در هزینه‌ها و تولید هستند»، اما همچنان شاهد کاهش رشد اقتصادی در سال جاری میلادی هستیم و رشد پایان سال تنها 0.2 درصد است.

فدرال رزرو برای شناسایی تورم دیر، شروع به افزایش نرخ بهره و دیر شروع به خرید اوراق قرضه کرد. آنها از آن زمان تا به حال در حال بازی کردن هستند. گرگ مک براید، تحلیلگر ارشد مالی بانکرت، گفت: و آنها هنوز تمام نشده اند.

در همین حال، افزایش نرخ بیکاری از 3.8 درصد در پایان سال 2022 به 4.4 درصد در پایان سال 2023، بالاتر از افزایش نیم درصدی بیکاری است که با رکودهای گذشته همراه بوده است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، کنفرانس خبری را در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی (1830 به وقت گرینویچ) برگزار خواهد کرد تا درباره آخرین نشست سیاست دو روزه توضیح دهد.

(گزارش توسط هوارد اشنایدر؛ گزارش اضافی توسط لیندزی دانسمور؛ ویرایش توسط پل سیمائو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.