فدرال رزرو احتمالاً نشان می دهد که افزایش ماه می ممکن است آخرین مورد باشد – Wells Fargo

[ad_1] اشتراک گذاری: هفته آینده، فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی تصمیم گیری خواهد کرد. در راستای اجماع بازار، تحلیلگران ولز فارگو می‌بینند که FOMC نرخ‌ها را 25 واحد پایه افزایش می‌دهد که به احتمال زیاد آخرین افزایش نرخ در این چرخه انقباضی خواهد بود. آنها اشاره می کنند که داده های

کد خبر : 350284
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
فدرال رزرو احتمالاً نشان می دهد که افزایش ماه می ممکن است آخرین مورد باشد – Wells Fargo

[ad_1]


اشتراک گذاری:

هفته آینده، فدرال رزرو در مورد سیاست های پولی تصمیم گیری خواهد کرد. در راستای اجماع بازار، تحلیلگران ولز فارگو می‌بینند که FOMC نرخ‌ها را 25 واحد پایه افزایش می‌دهد که به احتمال زیاد آخرین افزایش نرخ در این چرخه انقباضی خواهد بود. آنها اشاره می کنند که داده های دریافتی نشان می دهد که فشارهای تورمی همچنان حاد است.

نقل قول های کلیدی:

ما انتظار داریم FOMC محدوده هدف نرخ وجوه فدرال را در 3 مه 25 واحد در ثانیه افزایش دهد و آن را از 0.00٪ -0.25٪ در 14 ماه قبل به 5.00٪ -5.25٪ برساند. ما همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که کمیته به انقباض کمی (QT) با سرعت فعلی خود ادامه دهد.»

ما معتقدیم که بیانیه و کنفرانس مطبوعاتی احتمالاً نشان می دهد که افزایش ماه می ممکن است آخرین دوره از این چرخه فشرده باشد. در ماه مارس، نمودار موسوم به “نقطه نقطه” نشان داد که 11 نفر از 18 شرکت کننده کمیته، نرخ وجوه فدرال را 5.00٪ – 5.25٪ یا پایین تر در پایان سال 2023 به عنوان محتمل ترین نتیجه مشاهده کردند، دیدگاهی که به نظر نمی رسد. تحت تأثیر آخرین داده ها قرار گرفته اند.»

اگر اکثر مقامات نشست ماه مه را احتمالاً افزایش نهایی این چرخه می‌دانند، انتظار می‌رود این بیانیه دیگر شامل این عبارت نباشد که «ممکن است برخی سیاست‌گذاری‌های اضافی مناسب باشد».

با توجه به اینکه تورم بسیار بالاتر از هدف باقی می ماند، ما فکر نمی کنیم که این بیانیه راه را برای افزایش بیشتر نرخ بهره ببندد. در عوض، این بیانیه احتمالاً شامل تصدیق این است که تعدیل‌های بیشتر در نرخ‌ها امکان‌پذیر است. این چشم‌انداز بر اساس ارزیابی کمیته از تشدید انباشته سیاست‌های پولی، تأخیرهای سیاست در فعالیت‌های اقتصادی و تورم، و تحولات اقتصادی و مالی خواهد بود.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.