فایل های Nuri Exchange Crypto آلمان برای ورشکستگی – اخبار بیت کوین

[ad_1] صرافی ارزهای دیجیتال Nuri درخواست ورشکستگی داده است و ظاهراً اولین فین‌تک آلمان است که در یک سال چالش برانگیز برای استارت‌آپ‌های این صنعت قدم برداشته است. این شرکت اطمینان داد که دسترسی مشتری به خدمات پلتفرم و وجوه آنها تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. کریپتو اکسچنج از فشار پایدار بر نقدینگی به عنوان

کد خبر : 239926
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
فایل های Nuri Exchange Crypto آلمان برای ورشکستگی – اخبار بیت کوین

[ad_1]

صرافی ارزهای دیجیتال Nuri درخواست ورشکستگی داده است و ظاهراً اولین فین‌تک آلمان است که در یک سال چالش برانگیز برای استارت‌آپ‌های این صنعت قدم برداشته است. این شرکت اطمینان داد که دسترسی مشتری به خدمات پلتفرم و وجوه آنها تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

کریپتو اکسچنج از فشار پایدار بر نقدینگی به عنوان دلیلی برای تشکیل پرونده ورشکستگی نام می برد

صرافی کریپتو Nuri مستقر در برلین، سابقاً Bitwala، به دادگاهی در پایتخت آلمان اعلام ورشکستگی کرده است. روزنامه تجاری Handelsblatt گزارش داد که این شرکت در روز سه‌شنبه، 9 اوت، پس از تلاش‌های ناموفق برای تامین مالی جدید، این حرکت را انجام داد و اشاره کرد که نوری اولین فین‌تک آلمانی است که به دلیل آخرین رکود بازار ارزهای دیجیتال درخواست ورشکستگی می‌کند.

این صرافی در بیانیه ای خاطرنشان کرد که سال 2022 به دلیل تأثیرات همه گیری کووید-19، عدم قطعیت های سیاسی و اخیراً تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، سالی چالش برانگیز برای استارت آپ ها، به ویژه آنهایی که با فناوری های مالی کار می کنند، بوده است.

نوری گفت: علاوه بر این، تحولات منفی در فضای ارزهای دیجیتال، از جمله فروش عمده، فروپاشی پروتکل Terra/Luna، و ورشکستگی سلسیوس و سایر صندوق‌های ارز دیجیتال منجر به بازار نزولی شده است.

ما به موقع پر کردن را ادامه دادیم تا از فشار پایدار بر نقدینگی کسب و کارمان جلوتر بمانیم.

مشتریان نوری برای واریز و برداشت بدون محدودیت

پلتفرم معاملاتی سکه اصرار داشت که این پرونده بر محصولات و خدمات، وجوه مشتریان یا سرمایه گذاری های آن تأثیری نخواهد گذاشت. به لطف همکاری با Solarisbank، مشتریان همچنان بدون مانع به حساب های خود دسترسی خواهند داشت و می توانند تمام وجوه را در هر زمان واریز یا برداشت کنند. این هم در مورد دارایی های ارز دیجیتال و هم برای سپرده های یورو صدق می کند.

صرافی ارز دیجیتال همچنین تاکید کرد که همچنان مطمئن است که مراحل ورشکستگی موقت مبنایی برای توسعه و اجرای یک طرح بازسازی بلندمدت ارائه می‌کند. Nuri در سال 2015 راه اندازی شد و برای چند سال، تا زمان تغییر نام تجاری در سال 2021، با نام Bitwala فعالیت می کرد.

این شرکت مجدداً تأکید کرد: “این گام برای اطمینان از ایمن‌ترین مسیر رو به جلو برای همه مشتریان ضروری شد.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، بیتوالا، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، بازار کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، رکود، مبادله، بایگانی، آلمان، آلمان، ورشکستگی، بازار، نوری، رکود، پلت فرم معاملاتی

آیا انتظار دارید سایر شرکت های رمزنگاری آلمانی برای ورشکستگی اقدام کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، P365

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.