فایل های گروه مالی SVB برای محافظت از ورشکستگی فصل 11 برای “حفظ ارزش” شرکت – اخبار بیت کوین

در 17 مارس 2023، گروه مالی SVB، شرکت مادر بانک سیلیکون ولی، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ناحیه جنوبی نیویورک درخواست داد. این شرکت اعلام کرد که دیگر با بانک سیلیکون ولی (SVB) مرتبط نیست، زیرا شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) آن را در هفته گذشته در اختیار گرفت. 3 نهاد SVB تحت

کد خبر : 334796
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
فایل های گروه مالی SVB برای محافظت از ورشکستگی فصل 11 برای “حفظ ارزش” شرکت – اخبار بیت کوین


در 17 مارس 2023، گروه مالی SVB، شرکت مادر بانک سیلیکون ولی، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ناحیه جنوبی نیویورک درخواست داد. این شرکت اعلام کرد که دیگر با بانک سیلیکون ولی (SVB) مرتبط نیست، زیرا شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) آن را در هفته گذشته در اختیار گرفت.

3 نهاد SVB تحت تأثیر پرونده ورشکستگی قرار نگرفته اند. مدیر عامل شرکت قبل از سقوط بانک سیلیکون ولی برای فروش سهام مورد بررسی قرار می گیرد

روز جمعه، گروه مالی SVB یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد که در آن جزئیات دادخواست داوطلبانه خود را برای سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه تحت حمایت فصل 11 ورشکستگی منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است که هدف از تشکیل پرونده حفظ ارزش باقی مانده شرکت است. پرونده ورشکستگی شامل سه نهاد، از جمله بانک پل سیلیکون ولی بانک تحت مدیریت FDIC، NA، SVB Securities و وجوه SVB Capital نمی شود.

سه بخش عمودی این موسسه مالی همچنان مانند قبل از قرار گرفتن SVB در اختیار FDIC کار می کنند. گروه مالی SVB اظهار داشت که “تقریباً 2.2 میلیارد دلار نقدینگی” دارد و “تقریباً 3.3 میلیارد دلار” از بدهی های مالی تامین مالی کرده است. این شرکت مالی همچنین دارای 3.7 میلیارد دلار سهام ترجیحی برجسته است که طبق توضیحات شرکت برای ارزیابی جایگزین های استراتژیک استفاده می شود.

ویلیام کوستوروس، مدیر ارشد بازسازی گروه مالی SVB در بیانیه ای گفت: «فرایند فصل 11 به گروه مالی SVB اجازه می دهد تا ارزش خود را حفظ کند، زیرا جایگزین های استراتژیک برای مشاغل و دارایی های ارزشمند خود، به ویژه SVB Capital و SVB Securities را ارزیابی می کند. SVB Capital و SVB Securities به فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان، تحت رهبری تیم های رهبری مستقل و قدیمی خود ادامه می دهند. کوستوروس ادامه داد:

گروه مالی SVB به همکاری با بانک پل سیلیکون ولی ادامه خواهد داد. ما متعهد به یافتن راه حل های عملی برای به حداکثر رساندن ارزش بازیافتنی برای ذینفعان هر دو نهاد هستیم.

تشکیل پرونده برای فصل 11 به دنبال گزارش هایی است مبنی بر اینکه گرگ بکر، مدیر عامل بانک سیلیکون ولی، به دلیل فروش 3 میلیون دلار سهام SVB قبل از فروپاشی بانک، مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. دیلی میل گزارش داد که بکر و همسرش پس از شکست بانک به محل اقامت خود در مائوئی، هاوایی پرواز کردند. بکر، که بیش از 30 سال در SVB کار کرده بود، توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، زمانی که FDIC مدیریت را به دست گرفت، همراه با ستوان های ارشد SVB اخراج شد.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، مدیر عامل، فصل 11، سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه، بدهی، FDIC، شرکت مالی، اخراج شده، گرگ بکر، هاوایی، جو بایدن، تیم های رهبری، نقدینگی، مائوئی، سهام ترجیحی، بیانیه مطبوعاتی، دریافت، ارزش قابل بازیافت، بررسی، سهم فروش، بانک سیلیکون ولی، منطقه جنوبی نیویورک، سهامداران، گزینه های استراتژیک، سرمایه SVB، گروه مالی SVB، اوراق بهادار SVB، صنعت فناوری، دیلی میل، ستوان های برتر، رئیس جمهور ایالات متحده

به نظر شما پرونده ورشکستگی گروه مالی SVB چه تأثیری بر آینده بانک سیلیکون ولی خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.