فایل های مشکل دار Crypto Exchange FTX برای محافظت از ورشکستگی فصل 11، کناره گیری مدیر عامل – اخبار بیت کوین

[ad_1] صرافی ارز دیجیتال FTX به مردم اطلاع داده است که شرکت مادر FTX West Realm Shires Services، Alameda Research و تقریباً 130 شرکت وابسته دیگر برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دلاور ثبت نام کرده اند. شرکت مادر FTX، Alameda Research و 130 شرکت وابسته به طور داوطلبانه روند ورشکستگی را آغاز کردند.

کد خبر : 279406
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
فایل های مشکل دار Crypto Exchange FTX برای محافظت از ورشکستگی فصل 11، کناره گیری مدیر عامل – اخبار بیت کوین

[ad_1]

صرافی ارز دیجیتال FTX به مردم اطلاع داده است که شرکت مادر FTX West Realm Shires Services، Alameda Research و تقریباً 130 شرکت وابسته دیگر برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دلاور ثبت نام کرده اند.

شرکت مادر FTX، Alameda Research و 130 شرکت وابسته به طور داوطلبانه روند ورشکستگی را آغاز کردند.

بر اساس یک توییتر، پس از روزها سردرگمی و گمانه زنی، شرکت FTX اعلام کرد که برای فصل 11 ورشکستگی در ایالات متحده اعلام کرده است. بیانیه. در این نامه توضیح داده شده است که West Realm Shires Services (شرکت مادر FTX International)، Alameda Research، و تقریباً 130 شرکت دیگر وابسته، اقدامات داوطلبانه را آغاز کرده اند.

Sam Bankman-Fried (SBF)، مدیر عامل FTX از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرد و فردی به نام جان جی ری III جایگزین او شد. در بیانیه FTX در روز جمعه آمده است: “تسکین فوری فصل 11 مناسب است تا گروه FTX فرصتی را برای ارزیابی وضعیت خود و ایجاد فرآیندی برای به حداکثر رساندن بازیابی برای سهامداران ایجاد کند.”

این خبر پس از سه روز پر فراز و نشیب منتشر می شود که ارزش FTX از 32 میلیارد دلار به صفر کاهش یافت. همچنین به دنبال مذاکرات با Binance است زیرا بزرگترین صرافی جهان اعلام کرد که FTX را خریداری می کند اما پس از بررسی های لازم اعلام کرد که از خرید FTX عقب نشینی می کند.

این اعلامیه شرکت‌های تابعه مرتبط با FTX از جمله Ledgerx، FTX Digital Markets، FTX Australia و FTX Express Pay را مستثنی می‌کند. به گفته بنیانگذار Skybridge Capital، آنتونی اسکاراموچی، او برای کمک به SBF به باهاما رفت اما دید که این موضوع چیزی بیش از یک مسئله نقدینگی است.

برچسب ها در این داستان

130 شرکت، آلامدا، آنتونی اسکاراموچی، فصل 11، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ftx، FTX Alameda Research، FTX استرالیا، FTX ورشکستگی، بازارهای دیجیتال FTX، FTX Express Pay، FTX Files ورشکستگی، شرکت های FTX، LedgerX، Skybridge Capital

نظر شما در مورد شرکت مادر FTX West Realm Shires Services و شرکت های وابسته که برای فصل 11 ورشکستگی تشکیل می دهند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.