فایل های علمی اصلی برای حفاظت از ورشکستگی، برنامه های شرکت برای ادامه استخراج بیت کوین برای پرداخت بدهی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در 21 دسامبر 2022، یکی از بزرگترین عملیات استخراج بیت کوین در صنعت، Core Scientific، برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 در ناحیه جنوبی تگزاس ثبت نام کرد. طبق این پرونده، Core Scientific تقریباً 1000 تا 5000 طلبکار دارد و دارایی های تخمینی آن بین 1-10 میلیارد دلار ارزش دارد. هسته علمی به صورت

کد خبر : 296241
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فایل های علمی اصلی برای حفاظت از ورشکستگی، برنامه های شرکت برای ادامه استخراج بیت کوین برای پرداخت بدهی – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در 21 دسامبر 2022، یکی از بزرگترین عملیات استخراج بیت کوین در صنعت، Core Scientific، برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 در ناحیه جنوبی تگزاس ثبت نام کرد. طبق این پرونده، Core Scientific تقریباً 1000 تا 5000 طلبکار دارد و دارایی های تخمینی آن بین 1-10 میلیارد دلار ارزش دارد.

هسته علمی به صورت داوطلبانه برای فصل 11 حمایت از ورشکستگی تشکیل می دهد، بزرگترین طلبکار بدون وثیقه شرکت، موسسه مالی B. Riley است.

یکی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال درخواست حمایت از ورشکستگی داده است زیرا زمستان ارزهای دیجیتال باعث شده است که تعداد بی‌شماری از کسب‌وکارها در سال جاری دچار لرزش شوند. روز چهارشنبه، Core Scientific (Nasdaq: CORZ)، یکی از بزرگترین شرکت های استخراج بیت کوین، در تگزاس اعلام ورشکستگی کرد.

در این پرونده اشاره شده است که Core Scientific 1-10 میلیارد دلار دارایی و همچنین 1-10 میلیارد دلار بدهی دارد. علاوه بر این، Core Scientific جزئیات می دهد که بزرگترین طلبکار، موسسه مالی B. Riley، در کنار 1000 تا 5000 طلبکار دیگر است.

Core Scientific به فهرست بلندبالایی از شرکت‌های رمزنگاری می‌پیوندد که در سال جاری درخواست حمایت از ورشکستگی داده‌اند، و یکی از چندین عملیات استخراج ارز دیجیتال است که از نظر مالی نیز دچار افت شده است. به عنوان مثال، در اواخر سپتامبر 2022، Compute North برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داد.

مسائل مالی به عملیات استخراج بیت کوین مانند بلاک چین آرگو، انرژی آیریس و نسل گرینیج ضربه زده است. گرینیج موفق شد در 20 دسامبر یک قرارداد بازسازی با NYDIG به دست آورد، اما منابع مالی گرینیج می‌گویند که ورشکستگی داوطلبانه هنوز در میان است.

طبق این پرونده، Core Scientific نزدیک به 250 هزار دستگاه و تقریباً 24.4 اگزاهش در ثانیه (EH/s) هش ریت کار می کرد. علاوه بر B. Riley، سایر اعتباردهندگان Core Scientific عبارتند از Dalton Utilities، Shell Energy Solutions، US Customs and Border Patrol، Duke Energy، Amazon Web Services Inc.، DK Construction Company، و Liveview Technologies.

این شرکت همچنین دارای سهام در شرکت های تابعه مانند Radar Relay، Starboard Capital و American Property Acquisition است. بایگانی فصل 11 توسط تاد دوچن، رئیس Core Scientific ارسال شده است.

روز چهارشنبه، یکی از افراد آشنا به CNBC گفت که Core Scientific هنوز هم جریان نقدی مثبت ایجاد می کند و عملیات استخراج بیت کوین را برای پرداخت بدهی ها ادامه خواهد داد. مک کنزی سیگالوس، یکی از همکاران CNBC، توضیح داد که این منبع همچنین گفت که عملیات منحل نخواهد شد و قصد دارد با صاحبان یادداشت امنیتی ارشد مذاکره کند.

برچسب ها در این داستان

1-10 میلیارد دلار دارایی، 1-10 میلیارد دلار بدهی، 1000 تا 5000 طلبکار، 24 Exahash، 24.4 EH/s، 250K ماشین، Amazon Web Services Inc.، Argo، B. Riley، ورشکستگی، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، فصل 11، Core Scientific، Dalton Utilities، DK Construction Company، Duke Energy، Greenidge، Iris، Liveview Technologies.، MacKenzie Sigalos، استخراج، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، راه حل های انرژی شل، منابع، تگزاس، تگزاس استخراج کننده بیت کوین، تاد دوچن

نظر شما در مورد تشکیل پرونده Core Scientific برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در 21 دسامبر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.