فایل‌های Blockfi وام‌دهنده کریپتو برای محافظت از ورشکستگی برای «به حداکثر رساندن ارزش برای همه مشتریان» – اخبار بیت‌کوین

در 28 نوامبر 2022، وام دهنده رمزارز Blockfi از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به مردم اطلاع داد که این شرکت داوطلبانه برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داده است. Blockfi اکنون یکی از بسیاری از مشاغل ارز دیجیتال است که در سال 2022 با مشکلات مالی قابل توجه و روند ورشکستگی مواجه است. Blockfi

کد خبر : 286971
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
فایل‌های Blockfi وام‌دهنده کریپتو برای محافظت از ورشکستگی برای «به حداکثر رساندن ارزش برای همه مشتریان» – اخبار بیت‌کوین


در 28 نوامبر 2022، وام دهنده رمزارز Blockfi از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به مردم اطلاع داد که این شرکت داوطلبانه برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 درخواست داده است. Blockfi اکنون یکی از بسیاری از مشاغل ارز دیجیتال است که در سال 2022 با مشکلات مالی قابل توجه و روند ورشکستگی مواجه است.

Blockfi داوطلبانه برای فصل 11 حمایت از ورشکستگی درخواست داد

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در صبح دوشنبه در ساعت 10:17 صبح (ET) Blockfi رسماً برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرده است. پرونده های ورشکستگی فصل 11 شامل وام دهنده رمزارز Blockfi و هشت شرکت وابسته به آن است.

این شرکت رمزنگاری اصرار دارد که این طرح «تثبیت کسب‌وکار خود و فراهم کردن فرصتی برای شرکت برای انجام یک تراکنش بازسازی جامع است که ارزش را برای همه مشتریان و سایر سهامداران به حداکثر می‌رساند». Blockfi از فروپاشی FTX به عنوان دوره ای یاد می کند که این شرکت اقداماتی را برای محافظت از مشتریان Blockfi انجام داد.

در 10 نوامبر 2022، Bitcoin.com News گزارش داد که Blockfi برداشت ها را متوقف کرده است و این شرکت همچنین FTX را در آن اعلامیه خاص ذکر کرده است. ماه‌ها قبل فرض بر این بود که FTX Blockfi را می‌خرد، زیرا مدیر عامل شرکت در ماه جولای گفت که صرافی گزینه‌ای برای خرید وام‌دهنده کریپتو دارد.

مارک رنتزی، مشاور مالی شرکت توضیح داد: «با فروپاشی FTX، تیم مدیریت Blockfi و هیئت مدیره بلافاصله برای محافظت از مشتریان و شرکت اقدام کردند. «Blockfi از ابتدا برای شکل دادن مثبت به صنعت ارزهای دیجیتال و پیشرفت این بخش کار کرده است. Blockfi مشتاقانه منتظر یک فرآیند شفاف است که بهترین نتیجه را برای همه مشتریان و سایر سهامداران به دست آورد.

Compute North، Voyager Digital، Celsius، Three Arrows Capital و FTX همگی پس از برخورد با مشکلات مالی برای محافظت از ورشکستگی اقدام کرده اند. گزارش شده است که مشکلات متعددی با دارایی های بیش از حد اهرمی و انفجار بلاک چین Terra که شش ماه پیش رخ داد، مرتبط است.

برچسب ها در این داستان

ورشکستگی، اعلام ورشکستگی، پرونده ورشکستگی، Blockfi، ورشکستگی Blockfi، مدیر عامل Blockfi، درجه سانتیگراد، فصل 11، محاسبه شمال، کسب و کارهای رمزنگاری، مسائل مالی، مشکلات مالی، مشکلات مالی، ftx، Mark Renzi، انفجار بلاک چین Terra، Three Arrows Capital، دیجیتال

نظر شما در مورد تشکیل پرونده Blockfi برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.