فایل‌های ابری کوین اپراتور ATM Crypto برای ورشکستگی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] یکی از بزرگترین اپراتورهای خودپرداز ارزهای دیجیتال، کوین کلود، که ادعا می کند بیش از 5000 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را اداره می کند، در ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرده است. فایل های ابری سکه برای ورشکستگی Cash Cloud Inc.، یک اپراتور ATM دارایی دیجیتال که به عنوان Coin Cloud تجارت می کند، به طور

کد خبر : 317909
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
فایل‌های ابری کوین اپراتور ATM Crypto برای ورشکستگی – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

یکی از بزرگترین اپراتورهای خودپرداز ارزهای دیجیتال، کوین کلود، که ادعا می کند بیش از 5000 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را اداره می کند، در ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرده است.

فایل های ابری سکه برای ورشکستگی

Cash Cloud Inc.، یک اپراتور ATM دارایی دیجیتال که به عنوان Coin Cloud تجارت می کند، به طور داوطلبانه در روز سه شنبه اعلام ورشکستگی فصل 11 کرد.

Coin Cloud در تشکیل پرونده خود در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه نوادا، تعداد تخمینی طلبکاران را بین 5000 تا 10000 اعلام کرد. علاوه بر این، شرکت تخمین زد که کل دارایی‌های آن بین 50 تا 100 میلیون دلار است در حالی که کل بدهی‌های آن بین 100 تا 500 میلیون دلار است.

وام دهنده کریپتو Genesis Global Trading Inc. به عنوان بزرگترین طلبکار بدون تضمین Coin Cloud با کل ادعای 116,353,435 دلار فهرست شده است. بایگانی نشان می دهد که پس از کسر ارزش وثیقه، ادعای بدون وثیقه Genesis Global Trading به 108,568,655 دلار می رسد.

در 19 ژانویه، Genesis Global Holdco LLC و دو شرکت تابعه تجاری وام دهی آن، از جمله Genesis Global Capital، برای بخش 11 ورشکستگی در ناحیه جنوبی نیویورک ثبت نام کردند. با این حال، این پرونده شامل تجارت جهانی جنسیس نمی شود. ورشکستگی جنسیس به دنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه این شرکت بود که ادعا می‌کرد وام‌دهنده کریپتو اوراق بهادار ثبت‌نشده را به سرمایه‌گذاران خرد عرضه کرده و فروخته است.

Coin Cloud در وب سایت خود ادعا می کند که بیش از 5000 دستگاه خودپرداز رمزنگاری دو طرفه را در سراسر ایالات متحده و برزیل اداره می کند. این ماشین‌ها به کاربران امکان خرید و فروش بیش از ۴۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتر را می‌دهند. آنها همچنین تعدادی استیبل کوین، توکن های بازی و سکه های مالی غیرمتمرکز (defi) ارائه می دهند.

وب‌سایت ردیابی ATM Crypto Coin ATM Radar، Coin Cloud را با 4826 دستگاه به عنوان دومین اپراتور بزرگ خودپرداز رمزنگاری رتبه‌بندی می‌کند – پس از بیت‌کوین Depot با 6634 دستگاه، دومین اپراتور. طبق گزارش سایت ردیابی، در حال حاضر 38340 دستگاه خودپرداز رمزنگاری در 81 کشور جهان وجود دارد.

علاوه بر جنسیس گلوبال، سال گذشته تعدادی از شرکت‌های رمزنگاری اعلام ورشکستگی کردند، از جمله FTX، Core Scientific، Celsius Network، Voyager Digital، Three Arrows Capital و Blockfi.

آیا فکر می کنید تعداد بیشتری از اپراتورهای خودپرداز رمزارز اعلام ورشکستگی کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.