فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز چهارشنبه ۹ آذر

به گزارش هوشمند نیوز، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال

کد خبر : 287512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۵۵
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز چهارشنبه ۹ آذر



به گزارش هوشمند نیوز، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت

– تغییر مکان

– جابجایی

توضیح:

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.

دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش:

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح:

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش:

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش:

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

شروع خوش یمن

– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید

– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند

– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

توضیح:

نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش:

تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر

این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح:

اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش:

من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

پیمان – ماجرای عاشقانه

– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

– نامزدی

– پیمان دوستی

– آشتی

توضیح:

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش:

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

قاطعیت – تصمیم

– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

– یک اتفاق مهم

توضیح:

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

شکست – ناکامی

– تحقیر – بی انصافی و ظلم

– تهمت یا افترا

توضیح:

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.

پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.

در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش:

من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

تنگناهای عاطفی

– بی خانمانی و فقر

– تنهایی رنج آور

توضیح:

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش:

من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

بردباری – اعتماد به نفس

– غلبه بر خواسته های غیر معقول

– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید

– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح:

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.

انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.

در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش:

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

ازدواج – تصمیم مهم

– ازدواج – عشق و زیبایی

– تصمصم گیری مهم

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح:

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

پدرانه – علاقه به امور معنوی

– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت

– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد

– مهارت در قانون و تجارت

توضیح:

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش:

من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.