فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای‌های اسنوکر جهان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رقابت های کیو تور مرحله نهایی انتخابی ورزشکاران اسنوکر برای حرفه ای شدن و پیوستن به انجمن حرفه ای های جهان می باشد. این دوره از مسابقات ۲۳ لغایت ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به میزبانی کشور بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو برگزار می گردد. در گزارش فدراسیون بولینگ و بیلیارد

کد خبر : 475267
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۲۰
فاصله یک قدمی سرخوش تا پیوستن به انجمن حرفه ای‌های اسنوکر جهان

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رقابت های کیو تور مرحله نهایی انتخابی ورزشکاران اسنوکر برای حرفه ای شدن و پیوستن به انجمن حرفه ای های جهان می باشد. این دوره از مسابقات ۲۳ لغایت ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به میزبانی کشور بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو برگزار می گردد.

در گزارش فدراسیون بولینگ و بیلیارد آمده است: امیر سرخوش کاپیتان سرشناس اسنوکر کشورمان که در این دوره از مسابقات حضور دارد، عصر روز گذشته موفق شد هاروی چندلر از کشور انگلستان را ۵ بر ۴ شکست دهد و به نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا کند. سرخوش در ادامه امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران نیز موفق شد استیون هال وورث دیگر نماینده کشور انگلستان که سابقه حضور در حرفه ای ها را دارد را با نتیجه ۶ بر دو شکست دهد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند. سرخوش فردا از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران با لولیان بویکو از کشور اوکراین به رقابت می پردازد و در صورت پیروزی در این رقابت می تواند جواز حضور در انجمن حرفه ای های اسنوکر جهان را کسب کند و در کنار حسین وفایی در عالی ترین سطح مسابقات اسنوکر جهان شرکت نماید.

لازم به ذکر می باشد که مرحله نهایی مسابقات کیوتور در سه جدول هشت نفره برگزار می گردد و از هر گروه تنها یک ورزشکار به جمع حرفه ای ها می پیوندد. مرحله مقدماتی این مسابقات نیز چند ماه پیش در کشور امارات برگزار شد و امیر سرخوش موفق به عنوان قهرمانی در مسابقات مقدماتی شد و به عنوان نفر نخست از قاره آسیا راهی مرحله پایانی شد.

251 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.